ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Δελτίο Τύπου – Αναφορά Θέμα : Συμμετοχή Δήμου Κεφαλονιάς στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις





 ITB Berlin 2011 και Sea Trade, Cruise Shipping, Miami 2011 μέσω του Αντιδημάρχου Τουρισμού κ.Ε.Κεκάτου.

Στα πλαίσια της χάραξης νέας πολιτικής προσέγγισης σε θέματα «Τουριστικής Προβολής» του Δήμου Κεφαλονιάς, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ε. Κεκάτος, με εντολή του Δημάρχου κ. Α. Παρίση, εκπροσώπησε το Νησί σε δύο Τουριστικές Εκδηλώσεις διεθνούς ακτινοβολίας.
Συγκεκριμένα :
  • από 09. 03  έως 13. 03. 2011, Βερολίνο στην ITB :   το 2010 είχε 110.953 εμπορικούς επισκέπτες και 11.127 εταιρείες – εκθέτες από 187 χώρες.
Στόχοι :
    1. η διερεύνηση και ενίσχυση των δυνατοτήτων προσέλκυσης τουριστών – επισκεπτών από νέες αγορές,
    2. η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Νησιού με Β. Ιταλία και
    3. το άνοιγμα σε αεροπορικές εταιρείες χαμηλού ναύλου 
  • στην συνέχεια από 14 έως 17 Μαρτίου 2011 στο Μαϊάμι των Η.Π.Α στην Sea Trade :
 το 2010 είχε 983 εκθέτες και 10.000 συμμετέχοντες
Στόχοι -Σκοποί  Αποστολής:
1.     η προβολή του νέου λιμενοβραχίονα ,
2.     η ένταξη του Νησιού στους διεθνείς προορισμούς των κρουαζιερόπλοιων και
3.     η ανάδειξη του Yachting.

Φάσεις προετοιμασίας αποστολής:
Η προετοιμασία της συμμετοχής του κ. Κεκάτου συμπεριελάμβανε:
Ø     προεργασία για δύο μήνες με : συνεχείς επαφές με Φορείς και Παράγοντες του Τουρισμού, Έλληνες και Αλλοδαπούς, με στελέχη του Ε.Ο.Τ και του Ε.Β.Ε.Κ.Ι. προκειμένου να :
-        επισημανθούν έγκαιρα τόσο οι μέχρι τώρα αδυναμίες στον τομέα της προβολής, όσο και να
-  διευκρινιστούν, αξιολογηθούν και στοχοποιηθούν οι συγκεκριμένες προτεραιότητες τουριστικής πολιτικής.
Ø     Επίσκεψη – επιθεώρηση από το Στέλεχος Εξειδικευμένης Εταιρείας CTM HELLAS σε θέματα προώθησης του Τουρισμού Κρουαζιερόπλοιων κ.Κρύση Παλάση, υπο το συντονισμό του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου κ. Ε. Βαλέτα:
   - στις εγκαταστάσεις του Λιμενοβραχίονα στο Αργοστόλι και στα  λιμάνια της Σάμης , της Αγίας Εφημίας  και του Φισκάρδου.
 - επιπλέον έγινε μελέτη και καταγραφή της αξιοποίησης των δυνατοτήτων για να ρυθμιστούν οι επαφές με τα στελέχη των ανάλογων εταιρειών στο Μαϊάμι.
Ø     Η κ.Α.Δελλαπόρτα, ως εξειδικευμένη σε θέματα προβολής, Δημοσίων Σχέσεων και Διαχείριση Κρίσεων, είχε διαρκή συνεργασία με τις ανάλογες Υπηρεσίες του Ε.Ο.Τ. στην Αθήνα για την ρύθμιση όλων των γραφειοκρατικών διαδικασιών και λεπτομερειών της εμπεριστατωμένης προετοιμασίας συμμετοχής και στις δύο Εκθέσεις.
Συγκεκριμένα, με την κ.Ε.Μελιτά ρυθμίστηκαν όλα όσα αφορούσαν την παρουσία στο Βερολίνο  και με την κ.Κ. Μπουλασίδου, επιβεβαιώθηκε έγκαιρα η προσθήκη της προβολής του Νησιού στο κεντρικό DVD που θα πρόβαλλε για την χώρα μας ο Ε.Ο.Τ. στο Μαϊάμι κατά την διάρκεια της Έκθεσης, όπως και όλο το ανάλογο φωτογραφικό υλικό.
Ø     Στις 11 Φεβρουαρίου 2011 εκδόθηκε αναλυτικό Δελτίο Τύπου από τον Δήμο για τις συγκεκριμένες δραστηριότητες, έτσι ώστε να ενημερωθούν έγκαιρα όλοι όσοι ενδεχομένως θα επιθυμούσαν να συμβάλουν στην ακόμα καλύτερη διαδικασία προετοιμασίας Τουριστικής Προβολής εν όψει των ουσιαστικής σημασίας επερχόμενων διεθνών εκθέσεων.
Ø     Επιπλέον ενημερώθηκαν εγγράφως και έγκαιρα οι κ.κ. Αντιδήμαρχοι και οι Αρχηγοί των Πολιτικών Παρατάξεων για τις δυνατότητες προβολής συγκεκριμένων προορισμών, μνημείων και αξιοθέατων στις περιοχές των ή κατάθεση τυχόν προτάσεων και σκέψεων .

Συναντήσεις εργασίας :
Πραγματοποιήθηκαν  με τους:
§       Α/Περιφερειάρχη κ. Σ. Κουρή,
§       Στελέχη της Τουριστικής Προβολής της τ. Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και
§       Τον Αρχιπλοίαρχο κ.Αγγ. Μπενετάτο, η εμπειρία του οποίου σε θέματα «πολιτικής – κρουαζιέρας» είναι εξαιρετικά πολύτιμη.
Υλικό προβολής :
Με πλούσιο έντυπο και οπτικοακουστικό υλικό που παραδόθηκε :
- από τις Υπηρεσίες της Α/Περιφέρειας με την φροντίδα της Υπεύθυνης Τουριστικής Προβολής κ.Λάντου και του συνεργάτη της κ.Σταθάτου,
-από τον Αντιδήμαρχο κ.Ν.Παπαδάτο,
-από τους Επικεφαλής  Συνδυασμών της Αντιπολίτευσης κ.Μ.Κοτσιλίνη και κ.Θ.Μιχαλάτο,
- από τον Πρόεδρο του ΤΕΕ κ. Σ. Τραυλό
- από τις Προέδρους Ενοικιαζόμενων Δωματίων κ. Σ Αντωνάτου και κ Λ. Γιακουμάτου,
- την χορηγία ειδικού αγγλόφωνου DVD του Επιχειρηματία κ.Γ.Δημητρόπουλου  και
- προετοιμασία ειδικών Φακέλων Προβολής με συγκεκριμένους αποδέκτες (Διευθυντικά Στελέχη της Διεθνούς Τουριστικής Βιομηχανίας) .
Το υλικό που συγκεντρώθηκε  αφορούσε
  1. στην ανάδειξη και παρουσίαση του πολιτιστικού πλούτου όπως Κάστρα - Μουσεία : Αρχαιολογικό, Βυζαντινής Αγιογραφίας, Φυσικής Ιστορίας, Λαογραφικό, Ελιάς, Ραδιοφώνου
  2.  Μοναστήρια, Εκκλησίες
  3.  Οινοποιεία, Συνεταιρισμούς, Βιοτεχνίες Παραδοσιακών Προϊόντων, Εργαστήρια χειροποίητων κεντημάτων και δαντελλών –
  4.  Πολιτιστικά και Πνευματικά κέντρα, Ινστιτούτα Τεχνών και Πολιτισμού – Φιλαρμονικές σχολές, Ναυτική Ακαδημία και Ανώτερα και Ανώτατα εκπαιδευτικά Ιδρύματα 
  5. Την αξεπέραστης φυσική ομορφιά του Νησιού (Σπήλαια, Λίμνες, Γεωλογικά φαινόμενα, Εθνικός Δρυμός, μοναδικές παραλίες).
Επιπρόσθετα ο κ. Κεκάτος στις τοποθετήσεις του με στόχο την ιδιαίτερη προβολή της Κεφαλονιάς και την ανάδειξή του νησιού μας από τα κατά τόπους Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας επεσήμανε ότι:
*     η παραλία του Μύρτου είναι  στις 10 καλύτερες του κόσμου και έχει βραβευθεί από το BBC
*     το Forbes δημοσίευσε  το Νησί  4ο στον κόσμο για την ποιότητα ζωής και διαμονής και
*     το Travelers συμπεριέλαβε  την Κεφαλονιά στους καλύτερους  προορισμούς.
*     Έγινε η Αμερικανική παραγωγή της ταινίας «το μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι»
  Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού μετέφερε και διένειμε ό ίδιος όλο το προαναφερθέν υλικό.
ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ-:
  Α. Βερολίνο ΙΤΒ:
έγιναν ενημερωτικές συναντήσεις με :
 τον Υπουργό Τουρισμού και Πολιτισμού κ.Π.Γερουλάνο, τον Υφυπουργό κ. Νικιτιάδη,  τον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων,  κ.Σ.Σπύρου, τον Δήμαρχο της Ρόδου κ.Σ.Κουσουρνά, τον Πρόεδρο Ε.Ο.Τ κ. Ν. Κανελλόπουλο,  Υπηρεσιακούς Παράγοντες του Ε.Ο.Τ : Διεύθυνση Γερμανίας (Διευθυντής κ. Π. Σκορδάς, κ. Ο. Τσιουλάκη, Δρ Κ. Καρακάση), τον Διευθυντή Ε.Ο.Τ. Ελβετίας κ.Γ.Κοντογιανόπουλο, τον Διευθυντή της Ionian Tourism Corporation κ.Σ.Θύμη,  Ανώτατα Στελέχη Τουριστικών Οργανισμών, Αεροπορικών Εταιρειών και Εταιρειών Marketing Consulting και Μ.Μ.Ε..
Συγκεκριμένα: Springer, Toozla, Aquis, Icon Ferry Center, Pilot Travel Tourist Services, AHS EuroGround, Sky express, Airlines connection, vs Hospitality group, J. Viaggi, TUI, Attika Reisen, ANEK LINES
Για το εξαιρετικά σημαντικό θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Κεφαλλονιάς με την Β.Ιταλία έγινε ειδική σύσκεψη με ανώτατα στελέχη Εταιρείας που δραστηριοποιείται στις συγκεκριμένες ακτοπλοϊκές γραμμές με την συμμετοχή του Περιφερειάρχη κ.Σπύρου, του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων κ.Γαλιατσάτου και του Αντιδημάρχου κ.Κεκάτου.
Η κατευθείαν σύνδεση με Ηγουμενίτσα θα αξιοποιήσει την Εγνατία Οδό, δίνοντας την δυνατότητα της άμεσης πρόσβασης σε ταξιδιώτες από γειτονικές Χώρες αλλά και από την Β.Ελλάδα να επισκεφθούν το Νησί μας.    
Σημαντικές επαφές και συναντήσεις εργασίας έγιναν με τον συντονισμό του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων κ.Σ.Γαλιατσάτου, η συμβολή του οποίου υπήρξε αμέριστη για το επίπεδο των συζητήσεων και την σύσταση και επικοινωνία με κορυφαίους Παράγοντες της Διεθνούς Τουριστικής Βιομηχανίας, όπως επίσης και με Επιχειρηματίες Τουρισμού του Νησιού, οι οποίοι συμμετείχαν στην Διεθνή Έκθεση (κ. Τ.Πεφάνης, κ.Κ.Γασπαράτος, κ.Ν.Γιουλάτος, κ.Γ.Ευαγγελάτος).
Ξεχωριστή αναφορά υπήρξε για την ιδιότητα του Host Town που έχει το Νησί μας στα πλαίσια των  Special Olympics , της Τοπικής Επιτροπής των οποίων Προεδρεύει ο κ. Κεκάτος.
Ο Δήμος Κεφαλονιάς συμμετείχε, με ξεχωριστή θέση, στο Περίπτερο της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
Β. Στην συνέχεια στο Μαϊάμι, στην Sea Trade,
ο Ε.Ο.Τ συμμετείχε μαζί με το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων και την ΕΛΙΜΕ και το Νησί είχε ξεχωριστό Περίπτερο, ανεξάρτητα του Περιπτέρου Περιφέρειας Ιονίων Νήσων,  διότι έπρεπε να δοθεί έμφαση στην Κεφαλονιά ως ξεχωριστό προορισμό Κρουαζιερόπλοιων και στην προβολή του Νέου Λιμενοβραχίονα ως σημαντικού έργου υποδομής για τον θαλάσσιο τουρισμό.
Την Έκθεση τίμησαν με την παρουσία τους ο Υπουργός θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κ.Διαμαντίδης και ο Υφυπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού κ.Νικιτιάδης. 
Ο κ.Κεκάτος ήταν ο μοναδικός εκπρόσωπος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και είχε συνεργασία με :
την Διευθύντρια του Ε.Ο.Τ. Νέας Υορκης κ.Δ.Χρυσάνθου, τον Διευθυντή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς κ.Σ.Χατζάκο, τους Πρόεδρους των Οργανισμών Λιμένων, Ηγουμενίτσας κ.Δ.Σκάλκο και Ηρακλείου κ.Ι.Μπρά, τον Οικονομικό Επόπτη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης κ.Θ.Σταυρίδη, την κ.Β.Σκάγια, Μέλος Δ.Σ. του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων και με Στελέχη των Δήμων Χανίων , Ηρακλείου και Σαντορίνης.
Η παράδοση από τον Ε.Ο.Τ. στα διεθνή Μ.Μ.Ε. υλικού με D.V.D. με προορισμούς κρουαζιέρας της χώρας μας με την απουσία της Κεφαλονιάς επισημάνθηκε τόσο στον Υφυπουργό κ.Νικιτιάδη, όσο και στην Διευθύντρια Ε.Ο.Τ. κ.Χρυσάνθου.
Την κορυφαία ανωτέρω παράλειψη ήλθε, μερικώς,  να διορθώσει ειδική έντυπη αγγλόφωνη έκδοση του έγκριτου εκδοτικού οργανισμού του κλάδου Ashcroft & Associates, που είχε προγραμματιστεί , με την έγκαιρη επισήμανση, στο στάδιο προετοιμασίας για την συμμετοχή στην Έκθεση από τα Στελέχη της Εταιρείας Προώθησης.
Η συγκεκριμένη , ιδιαιτέρας αισθητικής έκδοση έγινε στο Λονδίνο, είναι αφιερωμένη στην Ελλάδα ως πρωταγωνιστικό διεθνή προορισμό κρουαζιερόπλοιων και υπάρχει ειδική καταχώρηση του Δήμου με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, που πρόσφερε ευγενώς ο κ.Κ. Κόκλανος, απεικονίζει τόσο τον Λιμενοβραχίονα όσο και την μοναδικής ομορφιάς παραλία του Μύρτου.
Η παρουσίαση του ανωτέρου έντυπου τεύχους έγινε σε εορταστικού χαρακτήρα δεξίωση, όπου παρουσιαστήκαν τα πλεονεκτήματα του Νησιού ως προορισμού και δόθηκαν έντυπα στα Στελέχη των εταιρειών, που προγραμματίζουν τους προορισμούς και σε όλους όσους συμμετείχαν στην Έκθεση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το εν λόγω έντυπο θα συνοδεύει το διεθνώς γνωστό στους ανάλογους ταξιδιωτικούς κύκλους του θαλάσσιου τουρισμού, περιοδικό  Dreamworld Destinations του Μαρτίου 2011 και κεντρικός στόχος είναι η προοπτική να γίνει η χώρα μας σημαντικός προορισμός κρουαζιέρας στον κόσμο.
Επίσης ιδιαίτερη αναφορά της Κεφαλονιάς ως ιδανικού προορισμού για κρουαζιέρα υπήρχε στο τελευταίο τεύχος (Μάρτιος 2011) της MED CRUISE NEWS, που ήταν αποτέλεσμα επιτυχημένης προεργασίας του κ.Ε.Βαλέτα.
Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην ελεγμένη προσβασιμότητα για άτομα της τρίτης ηλικίας και τα άτομα με ειδικές ανάγκες και στις επιπλέον δυνατότητες των επισκεπτών  να επισκεφτούν και την πόλη του Ληξουρίου κατά την διάρκεια της παραμονής τους στο Νησί, όπως επίσης και στη δυνατότητα επίσκεψης στην Ιθάκη για τους επιβάτες των  κρουαζιερόπλοιων, που προσδένουν στην Σάμη.
Έμφαση επίσης δόθηκε στις Υπηρεσίες Υποδοχής και τα info-kiosk, που πρόκειται σύντομα να οργανωθούν και λειτουργήσουν μια και είναι γνωστό ότι μέχρι τώρα δεν είχαν παραδοθεί τυπικώς οι εγκαταστάσεις , γεγονός που είχε επισημανθεί ως αρνητικό από τους Πλοιάρχους και τους επιβάτες των Πλοίων, που μέχρι τώρα έρχονταν στο Νησί.    
Οι επαφές και συναντήσεις με Στελέχη και Παράγοντες της Θαλάσσιας Τουριστικής Βιομηχανίας ήταν σε συνέχεια σημαντικής προεργασίας, που είχε κάνει για τον σκοπό αυτόν ο κ.Ε. Βαλέτας σε συνεργασία με την Εταιρεία Προώθησης, που είχε επισκεφθεί το Νησί μας.
Συγκεκριμένα : Navigator – Royal Caribbean, Fleurissima, Cruise port atlas, Kotor Mar, Gibraltar Port Authority, Italian Cruise Day, TMS ANCHOR, TEN TRAVEL, Hamilton Y Compania, Ravenna, European Cruise Concil, THORDON, Rhapsody, Zanka ,Azure Travel Services, International Ship Supply Company, Prestige Cruise Holdings, TMS GATEWAY,  Statt Hellas, Cruise’n Fly, SAPT, SNEAL, Donomis, MSC, Costa, Holland American Line, AZAMARA Club Cruises, Seaway, Inter Med και Cruise Shipping Miami.
Το πλούσιο αγγλόφωνο έντυπο και οπτικοακουστικό υλικό προβολής του Νησιού, οι ειδικοί φάκελοι παρουσίασης και παραδοσιακά γλυκίσματα για τους καλεσμένους  πλαισίωναν και εδώ τα τμήματα του περιπτέρου.
Πολύ ενδιαφέρον έντυπο υλικό συγκεντρώθηκε από άλλους διεθνείς προορισμούς, έτσι ώστε να επισημανθούν και σχεδιαστούν έγκαιρα τα νέα έντυπα πληροφόρησης τύπου Cruise Manual ως εξειδικευμένου χρηστικού εντύπου, ως εργαλείου για αρχιπλοιάρχους, σχεδιαστές δρομολογίων, υπεύθυνους δραστηριοτήτων ξηράς και πληροφόρησης για τις λειτουργικές δυνατότητες και προσφερόμενες υπηρεσίες των Λιμανιών μας.
Νέοι προορισμοί, εκδρομές και θεματικές δραστηριότητες σχεδιάζονται στο Νησί έτσι ώστε να επιτευχθεί η αναβάθμιση της τουριστικής επισκεψιμότητας σε όλες τις περιοχές του Δήμου.  
Επίσης έγιναν συναντήσεις και με στελέχη της Παροικίας (κ.Βλάχος, κ.Σπυράτος, Δρ Φρεδερίγος) και άλλους σημαντικούς συντοπίτες μας  για την οργάνωση του καθιερωμένου πλέον Συνεδρίου Αποδήμων και διερευνήθηκε η δυνατότητα δημιουργίας στο Νησί μας Μουσείου Μετανάστευσης, όπου πρόκειται να συγκεντρωθεί όλο το πολύτιμο και ιστορικό υλικό των Κεφαλλήνων Μεταναστών.
Επιπλέον, ενδιαφέρον υπήρξε από την Σχολή Αρχιτεκτονικής του Μαϊάμι για το προγραμματισμένο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της Eco-Formula τον Σεπτέμβρη στο Αργοστόλι, όπως επίσης και από τα διεθνή MEDIA για την διεθνούς ακτινοβολίας εκδήλωση Τουριστικής Προβολής με την ανάδειξη της «Miss Παγκόσμιος Τουρισμός» στο Νησί τον Ιούλιο.
Τόσο από το Βερολίνο όσο και από το Μαϊάμι ό κ.Κεκάτος επικοινωνούσε καθημερινώς και ενημέρωνε για όλες τις συναντήσεις και εξελίξεις τόσο με τον Δήμαρχο κ.Παρίση όσο και τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου κ.Βαλέτα.
Τέλος σκόπιμο είναι να αναφερθεί ότι και οι δύο Εκθέσεις λειτουργούσαν από το πρωί έως αργά το απόγευμα συνεχώς, θεωρούνται κορυφαίες παγκοσμίως και παράλληλα με την διεξαγωγή τους γίνονται και στις δύο Συνέδρια ειδικών τουριστικών θεμάτων, εκδηλώσεις προβολής της Τουριστικής Βιομηχανίας, Συνεντεύξεις Τύπου με την συμμετοχή διεθνών Μ.Μ.Ε όπως και άλλες παράλληλες υποστηρικτικές εκδηλώσεις Δημοσίων Σχέσεων, μεθόδων Marketing και αξιοποίησης των δυνατοτήτων διαδικτυακής πληροφόρησης.

Συμπερασματικά:
ενόψει της γενικότερης επιβεβαιωμένης αύξησης των τουριστών – επισκεπτών  στην χώρα μας για το 2011, χρήσιμο είναι να :
- υποστηριχθεί η οργανωμένη, μελετημένη και στοχευμένη τουριστική προβολή του Δήμου, γεγονός που θα μεταφραστεί σε ανάπτυξη του τουριστικού εισοδήματος, γεγονός ιδιαίτερα ωφέλιμο σε ιδιαίτερα δύσκολους οικονομικά καιρούς.
Βεβαίως συνδέοντας στενά τον Τουρισμό με τον Πολιτισμό στην τελική διαμορφούμενη εικόνα στον ταξιδιώτη, αρα αποδέκτη του τουριστικού προϊόντος, συμμετέχουμε όλοι αφού για την θετική εντύπωση, που τελικά ελπίζουμε να  δημιουργηθεί συμβάλλει ο άνθρωπος υποδοχής, ο εστιάτορας, ο ξενοδόχος, ο ξεναγός, ο οδηγός, ο μαγαζάτορας, ο υπάλληλος του Μουσείου και ο κάθε λογής επαγγελματίας .
Αρκεί η κοστολόγηση του επισκέπτη να μην γίνεται ανα ευρώ ή κεφαλή, ούτε ανα ώρα παραμονής στο νησί, αλλά ανά εγκάρδιο χαμόγελο φιλοξενίας, που θα μετατρέπει τον τουρίστα σε μόνιμο πρέσβη της χώρας μας ανα την υφήλιο, που θα επιθυμεί σε κάθε ευκαιρία να επιστρέψει . 
   

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ