Με αφορμή τις συμμετοχές του Κώστα Ευαγγελάτου στις μεγάλες ομαδικές εικαστικές εκθέσεις
ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΧΡΩΜΑ + ΣΙΔΕΡΟ στη Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη,Πέραμα και στο ΚΟΔΡΑ FESTIVAL στη Θεσσαλονίκη,
αλλά και τα έργα ζωγραφικής που θα εκθέσει στη Σύγχρονη Πινακοθήκη VILLA ΡΟΔΟΠΗ στο Αργοστόλι, ο ιστορικός τέχνης - επιμελητής εκθέσεων κ.Γιώργος Αγραπίδης, ο οποίος έχει έδρα του το Αμστερνταμ και το Μπαχρέιν αναφέρει σε κείμενο του ,με τίτλο:
ΤΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ
Εναγκαλισμός του κύκλου τεμνόμενος από τη φορά του βέλους.
Η πράξη της πρόσθεσης που τελικά ισούται με ένα καμβά-επιτομή
του μέσου της αφαίρεσης.
Ονόματα πλεγμένα σε ένα κυβικά χαραγμένο εκτυφλωτικό μαύρο.
Μορφές και σώματα εναγκαλισμένα σε τόξα σιωπής.
Μαινόμενα κύματα συνθλίβουν την ευθεία.
Η Τελεία γίνεται αρχή ονειρικής πορείας στο σύμπαν του καλλιτέχνη.
Αρχής γεννωμένης με την πρώτη πινελιά στις σπηλιές του Lascaux, κάπου στο 13.000-17.000b.c, η τελική πορεία έκφρασης στην Κεφαλονίτικη Villa Ροδόπη του 2011 μ.χ.
Κάπου ένα ερωτηματικό χαράζει το μυαλό ακονίζοντας την όραση για το επόμενο σήμα-ορόσημο: X. (X-Generation, πράξη του πολλαπλασιασμού ή το ζητούμενο μιας επίλυσης;)
Διαγραφή των γνωστών μορφών ή πολλαπλασιασμός της κλωνοποιημένης τέχνης που κρύα μας σερβίρεται μέσα στα υπερεκτιμημένα υπόγεια-γκαλερί, με του κοινού τα αποχαυνωμένα μάτια μπροστά στο ανοικτό αιδοίο της Τσιτσιολίνας του Jeff Koons;
Τίποτε από όλα αυτά.
Η τέχνη της γραφής επαναπροσδιορίζεται στα χέρια του καλλιτέχνη Κώστα Ευαγγελάτου απολαμβάνοντας επίτιμη θέση στη ράχη ενός ξεβρασμένου στην ακτή ξύλου παλιού ιστιοφόρου ή στον ταπεινό λευκό καμβά, που μετουσιώνεται στα χέρια αυτού του καλλιτέχνη, σε ένα έργο ακλόνητου πάθους για την ζωγραφική.
«Ceci n’est pas une pipe» έλεγε το 1929 ο R.Magritte. Ετσι και αυτά τα Σήματα δεν είναι σήματα οδικής κυκλοφορίας… αλλά μάθημα τέχνης για όλους αυτούς που ονειρεύονται μία θέση στον χώρο ενός μουσείου μοντέρνας τέχνης του επόμενου αιώνα._
www.gisi.gr/evangelatos
ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΧΡΩΜΑ + ΣΙΔΕΡΟ στη Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη,Πέραμα και στο ΚΟΔΡΑ FESTIVAL στη Θεσσαλονίκη,
αλλά και τα έργα ζωγραφικής που θα εκθέσει στη Σύγχρονη Πινακοθήκη VILLA ΡΟΔΟΠΗ στο Αργοστόλι, ο ιστορικός τέχνης - επιμελητής εκθέσεων κ.Γιώργος Αγραπίδης, ο οποίος έχει έδρα του το Αμστερνταμ και το Μπαχρέιν αναφέρει σε κείμενο του ,με τίτλο:
ΤΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ
Εναγκαλισμός του κύκλου τεμνόμενος από τη φορά του βέλους.
Η πράξη της πρόσθεσης που τελικά ισούται με ένα καμβά-επιτομή
του μέσου της αφαίρεσης.
Ονόματα πλεγμένα σε ένα κυβικά χαραγμένο εκτυφλωτικό μαύρο.
Μορφές και σώματα εναγκαλισμένα σε τόξα σιωπής.
Μαινόμενα κύματα συνθλίβουν την ευθεία.
Η Τελεία γίνεται αρχή ονειρικής πορείας στο σύμπαν του καλλιτέχνη.
Αρχής γεννωμένης με την πρώτη πινελιά στις σπηλιές του Lascaux, κάπου στο 13.000-17.000b.c, η τελική πορεία έκφρασης στην Κεφαλονίτικη Villa Ροδόπη του 2011 μ.χ.
Κάπου ένα ερωτηματικό χαράζει το μυαλό ακονίζοντας την όραση για το επόμενο σήμα-ορόσημο: X. (X-Generation, πράξη του πολλαπλασιασμού ή το ζητούμενο μιας επίλυσης;)
Διαγραφή των γνωστών μορφών ή πολλαπλασιασμός της κλωνοποιημένης τέχνης που κρύα μας σερβίρεται μέσα στα υπερεκτιμημένα υπόγεια-γκαλερί, με του κοινού τα αποχαυνωμένα μάτια μπροστά στο ανοικτό αιδοίο της Τσιτσιολίνας του Jeff Koons;
Τίποτε από όλα αυτά.
Η τέχνη της γραφής επαναπροσδιορίζεται στα χέρια του καλλιτέχνη Κώστα Ευαγγελάτου απολαμβάνοντας επίτιμη θέση στη ράχη ενός ξεβρασμένου στην ακτή ξύλου παλιού ιστιοφόρου ή στον ταπεινό λευκό καμβά, που μετουσιώνεται στα χέρια αυτού του καλλιτέχνη, σε ένα έργο ακλόνητου πάθους για την ζωγραφική.
«Ceci n’est pas une pipe» έλεγε το 1929 ο R.Magritte. Ετσι και αυτά τα Σήματα δεν είναι σήματα οδικής κυκλοφορίας… αλλά μάθημα τέχνης για όλους αυτούς που ονειρεύονται μία θέση στον χώρο ενός μουσείου μοντέρνας τέχνης του επόμενου αιώνα._
www.gisi.gr/evangelatos