ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ DEBOSSET



ΤΟ ΓΡΑΨΑΜΕ  25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011  ΚΑΙ  ΣΗΜΕΡΑ  24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ  2011 ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑΜΕ   ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ  ΔΕΝ ΠΑΗ ΑΛΛΟ  ΑΣ  ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΜΕΝΟ ΤΟΠΟ
Η ΓΕΦΥΡΑ ΔΕΒΟΣΕΤΟΥ  ΞΕΚΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ  ΤΟ ΚΑΜΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ  ΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΜΑΣ

Η Πιο ευχάριστη Είδηση που Άκουσα από τον αγαπητό μου φίλο Γιάννη ήταν ότι Υπογράφει στις 29 8 2011 στο Υπουργείο την Εργολαβία επίσημα αφού ήδη έχει καταθέσει τής εγγυητικές επιστολές για την  Επισκευή και Αποκατάσταση της Γέφυρας . ο Αγαπητός μας Συμπατριώτης Γιάννης Μαρουλης  έχει μια από της καλύτερες τεχνικές εταιρίες στα έργα σε όλη την Ελλάδα και το γράφω αυτό γιατί στην Γέφυρα μας θα ενδιαφερθεί 1ον Σαν κεφαλλονίτης που έχει υποχρέωση να αφήσει την σφραγίδα του στα παιδιά του και στην κοινωνία Αλλα και 2ον Με το κύρος που διαθέτη η εταιρία του θα γίνει ένα από τα πολλά σωστά έργα που έχει κάνη στον τόπο μας
Από την ενημέρωση που έχω είναι ότι σε 20 με 25 Ήμερες ξεκινούν τα έργα στην Γέφυρα και για το άλλο μεγάλο έργο που ξεκινά ο Συμπατριώτης μας το Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας  γιατί όπου βάζει το χέρι του γίνετε έργο φίλε    
Γιάννη Μαρουλη το έργο της Γέφυρας θα είναι η σφραγίδα σου για της επόμενες γενιές  γιαυτο σε παρακαλώ πρόσεξε το ιδιαίτερα και δεν θα πάνε χαμένη οι κόποι σου άκου και εμένα κάτι ξέρω

Σάκης Βουτος Δημοσιογραφος 








Η κατασκευαστική εταιρεία Ιόνιος και ο ιδιοκτήτης Ιωάννης Μαρούλης, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι οι νέοι επενδυτές, με ποσοστό 79%, στο project του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας. Ο πρόεδρος του Αυτοκινητοδρομίου Πάτρας Ε. Φλωράτος ανακοίνωσε πριν μερικές μέρες ότι ο κ. Μαρούλης φέρεται να έχει εξασφαλίσει το ποσό των 25 εκατ. ευρώ, αλλά και να έχει αγοράσει παλιές μετοχές της εταιρείας, αξίας 800.000 ευρώ.

Πρόκειται για μία εταιρεία που συγκροτήθηκε από τέσσερα αδέλφια, που είναι όλοι μηχανικοί και διαθέτουν κατασκευαστικές εταιρείες αλλά και πολλές άλλες οικονομικές δραστηριότητες, όπως τουριστικά καταλύματα, λεωφορεία, ενώ πρόσφατα έχουν αναλάβει και τη διαχείριση όλων των μαρίνων στη Ρόδο. Στην πρόσφατη γενική συνέλευση της Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε. ο κ. Φλωράτος τόνισε μεταξύ άλλων ότι είχαν απευθυνθεί και σε άλλους μεγάλους επιχειρηματίες, όπως οι Βαρδινογιάννης και Ρέστης, αλλά δεν είχαν θετική ανταπόκριση. Ο πρώην δήμαρχος της πόλης της Πάτρας ανέφερε ακόμη ότι είδε θετικά το όλο θέμα και προχώρησε στην αναμόρφωση των μελετών για την κατασκευή πίστας, οι οποίες έχουν εγκριθεί από τις παγκόσμιες ομοσπονδίες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.


Στη γενική συνέλευση του Αυτοκινητοδρομίου ελήφθη η απόφαση για άμεση κατάθεση του επενδυτικού κεφαλαίου στον αναπτυξιακό νόμο, έτσι ώστε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2010 να προχωρήσει η έγκριση χρηματοδότησης και να προχωρήσει η κατασκευή του έργου. Το κόστος κατασκευής της πίστας, σύμφωνα με πληροφορίες, θα κυμανθεί από 90 έως 99 εκατ. ευρώ και η αποπεράτωση του έργου θα γίνει σε τρία χρόνια. Με τη λειτουργία του αυτοκινητοδρομίου θα δοθεί η ευκαιρία σε 125 ανθρώπους να εργαστούν εκεί, ενώ 40 από αυτές τις θέσεις εργασίας θα είναι εντός του αυτοκινητοδρομίου. Να τονισθεί επίσης ότι η πρόταση παραχώρησης της πλειοψηφίας των μετοχών της Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε στον Γιάννη Μαρούλη, που έχει καταβάλει εγγύηση για την επιδότηση από τον αναπτυξιακό νόμο, ψηφίστηκε και από το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας.


Σύμφωνα με τις μελέτες για το αρχικό πλάνο της ανάπτυξης του έργου, οι κτιριακές εγκαταστάσεις θα είναι οι μεγαλύτερες που έχουν γίνει ποτέ σε ιδιωτικό χώρο στην Ελλάδα και όταν το έργο φτάσει στο τελικό στάδιο τότε θα πρόκειται για μια σύγχρονη πίστα. Τα κτίρια της πίστας θα περιλαμβάνουν συνολικά 11.162 τ.μ. αντί των 7.000 τ.μ που προέβλεπε η αρχική μελέτη. Σ΄αυτά θα περιλαμβάνονται τα pits, οι καμπίνες αναμετάδοσης, τα κτίρια διοίκησης & διεύθυνσης των αγώνων, ιατρείο, σταθμός Α' βοηθειών, δύο κατοικίες φυλάκων, εμπορικά καταστήματα, εκδοτήρια εισιτηρίων, αίθουσες συνεντεύξεων, αίθουσες ΜΜΕ, εστιατόρια, χώρος φιλοξενίας, VIPS, αίθουσες χρονομετρήσεων, συνεδριάσεων αρχόντων αγώνα, ενημέρωσης, αστυνομικός σταθμός κ.λπ. Τέλος, θα κατασκευαστεί και πίστα καρτ σε χώρο 11.000 τ.μ., που θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες ευρωπαϊκού και παγκόσμιου πρωταθλήματος, ενώ εκεί θα κατασκευαστεί και εξέδρα που θα μπορεί να φιλοξενήσει 5.000 θεατές.



ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ