ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Θέλω να το νιώσω ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ;



Σκέφτομαι συνέχεια τον χρόνο που περνάει... Αυτήν την τρομακτική πάροδο του χρόνου... Τον χρόνο που περνάει και με βρίσκει στάσιμο... Όλα αυτά τα 26 χρόνια που δεν έχουν περάσει... Που απλώς έχουν περάσει χωρίς να μου αφήσουν ουσιαστικές αναμνήσεις... Σκέφτομαι το αύριο που θα είναι άλλη μία κενή μέρα...Τους τελευταίους μήνες που πέρασαν τόσο γρήγορα... Τόσο τρομακτικά γρήγορα... Όσο γρήγορα θα περάσουν και οι επόμενοι... Όσο γρήγορα θα έρθει και το επόμενο καλοκαίρι... Ποτέ δεν ένιωθα στην ηλικία μου... Δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου σαν έναν άνθρωπο 26 χρονών... Νιώθω την ηλικία μου τόσο ξένη... Ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου είναι σαν ένα παιδάκι που αναζητεί τον εαυτό του... Που διεκδικεί πράγματα... Που δεν έχει ζήσει τίποτα και θέλει να νιώσει πως είναι να ζεις... Μόνο που μου λείπουν πράγματα... Μου λείπει η δύναμη, η ελπίδα, ο ενθουσιασμός... Δεν μπορώ να σκεφτώ ότι σε ένα χρόνο από τώρα θα έχω ζήσει κάτι ουσιαστικό... Ότι θα καταφέρω να έρθω πραγματικά κοντά σε κάποιον άνθρωπο... Ότι θα νιώσω γεμάτος από την επαφή μου με ανθρώπους... Ότι θα νιώσω ευτυχισμένος... Αυτό που συνέβη αυτό το καλοκαίρι ήρθε χωρίς να το περιμένω καθόλου... Όπως και τώρα, είχα αποκλείσει το ενδεχόμενο να συμβεί οτιδήποτε καλό στην ζωή μου... Όμως συνέβη... Μόνο που τέλειωσε χωρίς να προλάβει να ξεκινήσει... Πλέον δεν μπορώ να ελπίζω ότι θα συμβεί ποτέ κάτι καλύτερο από αυτό.. Ούτε καν κάτι παρόμοιο... Θα μπορούσα να διαψεύσω τον εαυτό μου αν κατάφερνα να αποδείξω σε αυτή τη κοπέλα ότι δεν την αντιπαθώ όπως νομίζει... Όπως και να χει, δεν ξέρω καν αν της αρέσω... Ακόμη και να της άρεσα όντως δεν θα μπορώ να νιώσω κάτι τόσο δυνατό πλέον... Δεν μπορώ να δεχθώ πως χάθηκε για πάντα από μέσα μου... Το ένιωσα πριν λίγους μήνες... Το ένιωσα τόσο έντονα... Ονειρευόμουν συνεχώς την επόμενη φορά που θα την συναντήσω.... Και τώρα νιώθω ανίκανος να νιώσω ένα τόσο δυνατό συναίσθημα... Θέλω να το νιώσω πάλι...
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ  ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ  ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΗ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ , ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ !!!!!!!

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ