Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Θέμα: Ξενόγλωσσα σχολικά βιβλία.
Για άλλη μια χρονιά, τα σχολικά βιβλία για τα μαθήματα των ξένων γλωσσών σε Γυμνάσιο, Λύκειο και μουσικά σχολεία δε διανέμονται δωρεάν στους μαθητές. Αλλού αναγκάζονται να τα πληρώνουν οι γονείς τους, αλλού τα αγοράζουν οι σχολικές επιτροπές, παρά τη δραματική μείωση φέτος της χρηματοδότησής τους ακόμα και κατά 60%. Η πολυδιαφημισμένη ανάγκη να ξέρει ο μαθητής ξένες γλώσσες χρησιμοποιείται σαν το όχημα για να περάσει η «ανταποδοτικότητα» (πληρώνεις–παίρνεις, δεν πληρώνεις–δεν παίρνεις).
Υπάρχει ανάγκη να μπει φραγμός σ’ αυτό το φαινόμενο, ιδιαίτερα φέτος που η αφαίμαξη του λαϊκού εισοδήματος, η αύξηση της φτώχειας και της ανεργίας έχουν χτυπήσει κόκκινο.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός τι μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε να δίνονται δωρεάν όλα τα βιβλία, όλων των τάξεων, όλων των βαθμίδων, για τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται στο σχολείο, είτε είναι «υποχρεωτικά» είτε «επιλογής».
Θέμα: Ξενόγλωσσα σχολικά βιβλία.
Για άλλη μια χρονιά, τα σχολικά βιβλία για τα μαθήματα των ξένων γλωσσών σε Γυμνάσιο, Λύκειο και μουσικά σχολεία δε διανέμονται δωρεάν στους μαθητές. Αλλού αναγκάζονται να τα πληρώνουν οι γονείς τους, αλλού τα αγοράζουν οι σχολικές επιτροπές, παρά τη δραματική μείωση φέτος της χρηματοδότησής τους ακόμα και κατά 60%. Η πολυδιαφημισμένη ανάγκη να ξέρει ο μαθητής ξένες γλώσσες χρησιμοποιείται σαν το όχημα για να περάσει η «ανταποδοτικότητα» (πληρώνεις–παίρνεις, δεν πληρώνεις–δεν παίρνεις).
Υπάρχει ανάγκη να μπει φραγμός σ’ αυτό το φαινόμενο, ιδιαίτερα φέτος που η αφαίμαξη του λαϊκού εισοδήματος, η αύξηση της φτώχειας και της ανεργίας έχουν χτυπήσει κόκκινο.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός τι μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε να δίνονται δωρεάν όλα τα βιβλία, όλων των τάξεων, όλων των βαθμίδων, για τις ξένες γλώσσες που διδάσκονται στο σχολείο, είτε είναι «υποχρεωτικά» είτε «επιλογής».
|