ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Αγαπητέ Δήμαρχε Καλημέρα

Σου στέλνω λίγο φωτογραφικό υλικό απο το κλείσιμο του πολεοδομικού γραφείου στο Ληξούρι
Η φροντίδα σου για τη περιφέρεια της Κεφαλλονιάς είναι δεδομένη
Χθες η Σκάλα σήμερα το Ληξούρι αύριο κάποιος άλλος
Σε ευχαριστούμε λοιπόν και εγώ και όλοι οι Παλικισιάνοι που κλείνοντας τη πολεοδομία στο Ληξούρι ( με όλα τα καλά που αυτό συνεπάγεται και για το παράδειγμα που δίνεις στο κράτος να κλείσει το ΙΚΑ την Αστυνομία το Λιμεναρχείο την Πυροσβεστική ) θα μας δίνεις εκτός των άλλων την ευκαιρία να σου ερχόμαστε πιο συχνά στο Αργοστόλι.
Τέλος είμαι βέβαιος ότι Σκαληνοί Παλικισιάνοι Λειβαθινοι και όλοι γενικά θα θυμόμαστε με αγάπη την φροντίδα σου για όλους μας.


Καλό Μήνα Καλό Καλοκαίρι
Με εκτίμηση και αγάπη
Βασίλης Γρ. Ρουχωτάς

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ