ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Συγκροτήθηκε σε σώμα το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

Μεγάλη μέρα για την τοπική αυτοδιοίκηση, τόνισε ο Δήμαρχος..

Συγκροτήθηκε σε σώμα το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο. Μεγάλη μέρα  για την τοπική αυτοδιοίκηση, τόνισε ο Δήμαρχος..


Συνεδρίασε το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο στο φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Αργοστολίου, και συγκροτήθηκε σε σώμα, μια τυπική συνεδρίαση χωρίς Ημερήσια Διάταξη, χωρίς θέματα. Ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος έχουν ορισθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο, όπως και τα μέλη, αντίστοιχα έχουν γίνει και από το Δ.Σ., της Ιθάκης. Η απόφαση της αποδοχής φεύγει και πάει στον Γ.Γ. της Π.Ι.Ν. της αποκεντρωμένης διοίκησης στην Πάτρα, με διάφορα άλλα έγγραφα, ο οποίος θα βγάλει μια απόφαση έγκρισης.




Είναι μέρα τιμής και υπερηφάνειας για την Κεφαλονιά σήμερα, όπως τόνισε ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου κ. Διον. Λυκούδης, που κατάφερε η αυτοδιοίκηση να πάρει στα χέρια της αυτό το νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, μετά τις επίπονες και επίμονες προσπάθειες του Δημάρχου, ο οποίος έδωσε μάχη με την άνοδό του στο δημαρχιακό θώκο, προκειμένου να υλοποιηθεί αυτό το όραμα του κεφαλλονίτικου και του Θιακού λαού.

Ας ακούσουμε τι είπε ο κ. Λυκούδης και ο Δήμαρχος. ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ








ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ