
Η Φωτιά σου , λειώνει ,
το πολιτικό σου μίσος ,σε θολώνει ,
το αντιΠαρισικό σου θυμικό, σκοτώνει ,
η αντικειμενικότητα του KefaloniaPrees , παραμύθι που τελειώνει…..
Να σαι καλά , Ελένη μας Χιονάτη , παραμυθάτη ,
της δημοσιογραφίας , φλεγομένως αντικειμενικοτάτη,
προσεγγίζεις φλεγομένη , όλη την αλήθεια ,
το «ντερτάκι σου » με τον Παρίση , φλόγα πύρινη στα στήθεια….
Εν θερμώ ,
Πυροσβεστικό,
στην παγωμένη,
Χιόνη Ελένη.
Θεοφιλάτος Βαγγέλης
Μακριά απ’ ότι καταγγέλλεις….
