
Στη συζήτηση, η οποία και διεξήχθη σε ιδιαίτερα
εποικοδομητικό κλίμα, παραβρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Κέρκυρας, Χρήστος Σκούρτης, η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης, Σαρδελή Σμαράγδα, η γραμματέας του Κέντρου Οδυσσειακών Σπουδών, Μάχη Παϊζη - Αποστολοπούλου και η Δ/ντρια Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας του Δήμου Ιθάκης, Αθηνά Αδαμοπούλου.
Σημαντική βαρύτητα δόθηκε στην εξέταση της δυνατότητας του Δήμου Ιθάκης να στεγάσει το Κέντρο Οδυσσειακών Σπουδών. Ο Δήμαρχος Ιθάκης πρότεινε εναλλακτικές λύσεις σε υπάρχοντες διαθέσιμους χώρους του Δήμου. Επίσης, εξετάστηκε η δυνατότητα αξιοποίησης των υπαρχουσών μελετών των Οδυσσειακών Κέντρων, που έχουν κατά καιρούς εκπονηθεί, ούτως ώστε να δοθεί η δυνατότητα αξιοποίησής τους ή χρηματοδότησής τους από Ευρωπαϊκά προγράμματα.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στους προτεινόμενους χώρους, προκειμένου να υπάρξει μια πρώτη επαφή και άποψη της καταλληλότητάς τους, για το συγκεκριμένο εγχείρημα.