
Το ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων του ΓΝΚ, συμμετέχοντας στην 24ωρη ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ σας καλεί να λάβετε μέρος δυναμικά σ’αυτήν, την ΤΕΤΑΡΤΗ 26/09/12, για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ αυτής της ανάλγητης πολιτικής, που ισοπεδώνει την κοινωνία και διαλύει τα κοινωνικά αγαθά.
Για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού για τη λειτουργία της πτέρυγας «Βεργωτή» και τη στελέχωση του νοσοκομείου μας.
Να δώσουμε το διεκδικητικό παρόν στην απαίτηση της αποπληρωμής των δεδουλευμένων υπερωριών.
Της απαγόρευσης των συγχωνεύσεων των δύο νοσοκομείων του νησιού μας, που δρομολογούν απολύσεις προσωπικού.
Να πούμε ΟΧΙ στην εσκεμμένη απαξίωση του νοσοκομείου μας και την υποβάθμιση της υγείας, που προωθείτε μόνο για τους «έχοντες», καταδικάζοντας την πολιτική των σύγχρονων γερμανοτσολιάδων.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΜΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ