Έφυγε πολλή σύντομα από κοντά μας ο ο αγαπημένος μας φίλος
και συμπολίτης Λουκάς Πολλατος ο άνθρωπος της Εκκλησίας και όχι μόνο και που μαζί του ακολουθούσαν
και οι οικογένεια του, πίστευε ακόμη και όταν έμαθε ότι είναι καταδικασμένος
,δεν τα έβαλε με την πίστη του και τον θεό , αλλά προσευχόταν να του δίνη δύναμη
και κουράγιο , στην δουλειά του ήταν ένας έντιμος και εξυπηρετικός ταμίας στην Εθνική
Τράπεζα και ποτέ δεν δυσανασχέτησε παρόλο την ασθένεια του.
Η Κηδεία του θα γινη στον Ιερό Ναό τής Μητροπόλεως Αργοστολίου και ώρα 3,30 μ.μ
Δεν θα γράψω άλλα λόγια ,το μόνο που του ζητώ από εκεί ψηλά που θα μας βλέπει να προστατεύει την οικογένεια του , και εμείς δεν θα τον ξεχάσουμε .
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει φίλε Λουκά
Και ο επιτάφιος θα είναι
μια υπενθύμιση σε αυτά που λέγαμε στην διαδρομή
Φίλε καλό ταξίδι
Σάκης Βουτος Δημοσιογράφος

