Μετά από Δαιδαλώδη Γραφειοκρατία και Διαβουλεύσεις η Παναγία μας κατάφερε να καταλήξει πως θα μεταφερθεί και που τελικά η Δραπανιωτησα θα ξεκινήσει εν πομπή και με όλες της επίσημες τελετές όπου θα οδηγηθούμε όλοι μαζί στην Μαριννα Αργοστολίου , εκεί στην προβλήτα όλος ο κόσμος θα μπει στο φερρυ μποτ της κοινοπραξίας Άγιος Γεράσιμος , πλην αυτοκινήτων και θα μας αποβιβάσει στην Ράμπα όπου εκτελεί τα δρομολόγια για το Ληξούρι στην συνέχεια εν Πομπή μαζί με τον κόσμο της αρχές και τις μπάντες θα οδηγηθούμε για τον Άγιο Σπυρίδωνα όπου θα παραμείνει 1Εβδομαδα
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους στην κοινοπραξία και στον κ Λιατο Μιχάλη για την αμέριστη προσφορά τους στην Παναγία μας και την μεταφορά της με ασφάλεια στο Λιμάνι Αργοστολίου
![]() |
| ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΥΝΑΔΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
Ίδωμεν που λέει και ο ΛΑΟΣ
Χρόνια Πολλά και βοήθεια η Παναγία μας σε όλο τον κόσμο
ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΊΞΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ ΠΌΛΕΜΟ ΠΟΥ ΔΕΚΤΗΚΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΈΛΕΙΑ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΙ ΠΡΟΒΑΛΛΌΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΝ !!! Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ
ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ





