Από την ΕΠΣΚΙ ανακοινώνονται τα εξής:
Χθες 24/9/2012 επειδή εκκρεμεί ακόμη η αδειοδότηση των γηπέδων και δεν υπάρχει σημείο επαφής και συνεννόησης με την περιφέρεια, η ΕΠΣΚΙ με έγγραφό της ζήτησε από το Δήμο Ιθάκης και την ΚΕΔΗΚΕ την άδεια με ευθύνη της ΕΠΣΚΙ να ενεργοποιήσει τα μη αδειοδοτημένα γήπεδα προκειμένου να διεξαχθεί πλήρης η αγωνιστική του Κυπέλλου το προσεχές Σαββατοκύριακο. Στο αίτημά μας ο Πρόεδρος της ΚΕΔΗΚΕ προφορικά μόνον συγκατατέθηκε. Ο Δήμος Ιθάκης δεν απάντησε καν στο έγγραφό μας.
Ως εκ τούτου και επειδή υπάρχουν νομικές ευθύνες, η Επιτροπή Πρωταθλήματος και Κυπέλλου της ΕΠΣΚΙ αποφάσισε ομόφωνα να συμπεριλάβει η αγωνιστική του Κυπέλλου όσους αγώνες πρόκειται να διεξαχθούν στο ΔΑΚ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ που διαθέτει άδεια. Επειδή πλέον ο χρόνος για την αναμονή απαντήσεων είναι απαγορευτικός, προχωράμε στη διεξαγωγή των αγώνων σύμφωνα με το πρόγραμμα που παρακάτω ανακοινώνεται και αν μέχρι την επόμενη εβδομάδα δεν λυθεί το θέμα της αδειοδότησης θα εξετασθεί η πιθανότητα οι υπόλοιποι αγώνες να διεξαχθούν όλοι στο ΔΑΚ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Επισημαίνουμε πάντως ότι η ευθύνη της μέχρι τώρα μη τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων βαρύνει εξ ολοκλήρου την αποκεντρωμένη περιφέρεια, η οποία αποδεικνύεται ανίκανη να εφαρμόσει τους Νόμους που ψηφίζει το Κράτος.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΩΡΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΓΗΠΕΔΟ
29/9/2012 ΣΑΒΒΑΤΟ 16:30’ Α.Ο.Κ.Ι –Α.Ο. ΠΑΛΛΗΞΟΥΡΙΑΚΟΣ Δ.Α.Κ. ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ
29/9/2012 ΣΑΒΒΑΤΟ 19:00’ Α.Ο. ΣΑΜΗΣ – Α.Ε.Κ. Δ.Α.Κ. ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ
30/9/2012 ΚΥΡΙΑΚΗ 11:00’ Α.Ο. ΑΝΆΓΩΓΗ – Α.Ο. ΕΙΚΟΣΙΜΙΑΣ Δ.Α.Κ. ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ
30/9/2012 ΚΥΡΙΑΚΗ 16:30’ Α.Σ. ΟΜΑΛΑ – Π.Α.Ο. ΠΑΓΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΚΟΣ Δ.Α.Κ. ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΣΚΙ
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Η συνεργασία μεταξύ μας είναι σε καλά επίπεδα, δεν υπάρχει διαμάχη ή αντιπαλότητα και δεν ανέφερα σαν υπεύθυνο της μη αδειοδότησης των γηπέδων τους δύο προηγούμενους φορείς που είναι απλά ιδιοκτήτες των γηπέδων. Ζήτησα από τους φορείς αυτούς να μου επιτρέψουν να κάνω παρανομία, να διεξαχθούν δηλαδή αγώνες σε μη αδειοδοτημένα γήπεδα, αφού η Αποκεντρωμένη Περιφέρεια δικαιώνει όλους όσους φωνάζουν για τη δημοσιοϋπαλληλική ραστώνη και το ζαμανφουτισμό που έχει αναγάγει σε επιστήμη η συγκεκριμένη υπηρεσία. Απλά ανέφερα ότι η μεν ΚΕ.ΔΗ.ΚΕ έδωσε προφορική καταφατική απάντηση, ο δε Δήμος Ιθάκης δεν είχε απαντήσει την επόμενη ημέρα. Σήμερα έχει ήδη απαντήσει και έχει δώσει τη συγκατάθεσή του μόνο που δεν μας κάλυπτε η προθεσμία, σήμερα που ήρθε, να προλάβουμε να ορίσουμε τους αγώνες. Οι φορείς αυτοί (ΚΕ.ΔΗ.ΚΕ. – Δήμος Ιθάκης) και μάλιστα ο Δήμος Ιθάκης πέραν του ότι βοηθάει με κάθε τρόπο τα σωματεία του νησιού, βοηθάει επίσης σε ότι επίπεδο ζητηθεί η βοήθειά του από την ΕΠΣΚΙ μέχρι στιγμής με τον καλύτερο τρόπο.
Αυτά προς άρση των παρεξηγήσεων.
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος της ΕΠΣΚΙ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ
