Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ;
ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ 2012 TRANSIT / ΕΓΧΩΡΙΟΙ
| ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ | ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΕΓΧΩΡΙΟΙ | ΕΠΙΒΑΤΕΣ TRANSIT | ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ | ΠΟΣΟΣΤΟ ΘΥΡΙΔΩΝ ΑΡΧΙΚΗ ΛΙΜΕΝΟΣ | ΠΟΣΟΣΤΟ ΘΥΡΙΔΩΝ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ HP |
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
(ΟΛΠ ΑΕ) | 329,168 | 1.737.757 | 2.066.925 | 16% | 74% |
| ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΟΛΗ ΑΕ) | 44,374 | 141,309 | 185,683 | 24% | 11% |
| ΚΕΡΚΥΡΑ (ΟΛΚΕ ΑΕ) | 64,165 | 591,599 | 655,764 | 10% | 15% |
| ΛΑΥΡΙΟ (ΟΛΛ ΑΕ) | 2,391 | 14,948 | 17,339 | 14% | - |
| 440,098 | 2.485.613 | 2.925.711 |
Από τους επιβάτες αυτούς, οι οποίοι επιβιβάσθηκαν και αποβιβάσθηκαν σε ελληνικά λιμάνια, το 74% διακινήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά (ΟΛΠ), το 15% στον Ο.Λ. Κέρκυρας και το 11% στον Ο.Λ. Ηρακλείου.
Όπως προκύπτει από τα πιο πάνω, τόσο στη γενική κίνηση πλοίων και επιβατών κρουαζιέρας, όσο και στους επιβάτες Homeporting, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς Α.Ε. αποτελεί το βασικό λιμάνι κρουαζιέρας της χώρας, βάσει και των δεδομένων απολογιστικών στοιχείων του 2012. Σημειώνεται ότι ο ΟΛΠ Α.Ε. διαθέτει υποδομές υψηλής ασφάλειας, διαχωρισμού επιβατών Σένγκεν και εκτός Σένγκεν, τελωνειακούς σταθμούς και ελεύθερες ζώνες, οργανωμένες Πύλες εισόδου-εξόδου επιβατών κατά τα πρότυπα των διεθνών αεροδρομίων, 11 θέσεις ελλιμενισμού και εντός του 2013 τρία μεγάλα σύγχρονα τερματικά σταθμών επιβατών. Με αυτά τα δεδομένα αποτελεί το κύριο λιμάνι της χώρας και το μεγαλύτερο της Ανατολικής Μεσογείου, γεγονός που υποδηλώνει, παράλληλα με τις νέες συνολικές επενδύσεις που εκτελούνται ύψους 420 εκατ. Ευρώ, ότι ελάχιστα περιθώρια, με βάση τους διεθνείς οικονομοτεχνικούς δείκτες, υπάρχουν για νέο ανταγωνιστικό λιμάνι στον χώρο της Ανατολικής Μεσογείου.
ΠΗΓΗ http://translate.google.com