ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Υγειονομικό Μνημόνιο Συνεργασίας








Την Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013, στο Γραφείο του Δημάρχου Κεφαλονιάς, κ.Α.Παρίση, υπογράφηκε το Υγειονομικό Μνημόνιο Συνεργασίας ανάμεσα στο Δήμο Κεφαλονιάς και στον Ιατρικό Σύλλογο Κεφαλονιάς.

Τον Δήμο εκπροσώπησε μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Δήμαρχος κ. Α. Παρίσης και τον Ιατρικό Σύλλογο ο Πρόεδρος του, κ.Π. Πανταζόπουλος.

Στην τελετή Υπογραφής, επίσης παραβρέθηκαν ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής κ. Ε. Κεκάτος καθώς και ο Προϊστάμενος της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου κ.Δ. Δημουλιός.

Μια σημαντική πρωτοβουλία γίνεται πραγματικότητα και συνεισφέρει με αυτό τον τρόπο αφιλοκερδώς υπηρεσίες σε συνδημότες μας, που δεν έχουν δυνατότητα πρόσβασης σε ιατρική περίθαλψη. Επιπλέον, το Αυτοτελές τμήμα Πρόνοιας του Δήμου Κεφαλονιάς, θα συνεργάζεται με τον Ιατρικό Σύλλογο και για Δημότες μας οι οποίοι έχουν αποκλειστεί από την Πρωτοβάθμια Περίθαλψη.

Η παραπάνω κίνηση θα συντελέσει στην άρση των ανισοτήτων, στην πρόσβαση στην υγεία και στην εξάλειψη του φαινομένου των ανασφάλιστων πολιτών με την παροχή από τον Ιατρικό Σύλλογο της Κάρτας Υγείας.

Η Δημοτική Αρχή ευχαριστεί το Τμήμα Πρόνοιας και Συγχαίρει τον Ιατρικό Σύλλογο Κεφαλονιάς.

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ