ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

ΝΕΣΤΩΡ ΒΕΝΤΟΥΡΑΣ :AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ‏



Απαντώντας σε δημοσιεύματα και συζητήσεις που εμπλέκουν το όνομα μου σε δήθεν αποδοχή ρόλων και θέσεων εξουσίας σας κάνω γνωστό ότι ουδέποτε υπήρξε τέτοιου είδους συζήτηση μεταξύ εμού και της Δημοτικής Αρχής.

Για μία ακόμη φορά με έμφαση δηλώνω ότι παραμένω σταθερός στις επιλογές μου οι οποίες έχουν ως μοναδικό γνώμονα το συμφέρον του τόπου μας και όχι το προσωπικό μου.
Δεν ανταλλάσσω την αξιοπρέπεια μου με καμία θέση εξουσίας και δεν προδίδω την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου για καμία έμμισθη απολαβή.

Ληξούρι,09-01-2013
ΝΕΣΤΩΡ ΒΕΝΤΟΥΡΑΣ
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Κεφαλονιάς

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ