ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Γραφείο Αυστρίας:

Γραφείο Αυστρίας: Ο ΕΟΤ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΩΝ

Ο ΕΟΤ και πάλι απών



Ελλάδα το μεγαλείο σου!!

Ο ΕΟΤ και πάλι απών σημειώνει ο αναγνώστης μας που προτιμάει να κρατήσει την ανωνυμία του. Ο ΕΟΤ συμμετέχει στη Ferien Messe Wien 2013, ωστόσο στις λίστες των κρατικών συμμετοχών δεν αναφέρεται πουθενά η Ελλάδα!!


Τη παρακάτω επιστολή ο αναγνώστης μας την έστειλε και στο Υπουργείο Τουρισμού και στον ΣΕΤΕ
 

Αξιότιμη κα Υπουργέ του Τουρισμού.

Με λύπη μου αναγκάζομαι να σας αναφέρω το παρακάτω ζήτημα.

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού συμμετέχει με το Περίπτερο Α509 στην “Ferien Messe Wien 10 – 13/01/2013”. Όπως θα διαπιστώσετε από την ανάγνωση του συνημμένου αρχείου, δεν εμφανίζεται στην επίσημη ιστοσελίδα της έκθεσης. Άρα, για τους επισκέπτες της έκθεσης, δεν υφίσταται συμμετοχή της Ελλάδας! Εμφανίζονται χώρες όπως η F.Y.R.O.M, TURKEY ακόμα και η NAMIBIA αλλά όχι η δύσμοιρη Ελλάδα. Δικαίως ο Έλληνας φορολογούμενος αναρωτιέται «Με αυτόν τον τρόπο διαχειρίζονται τα χρήματά μου;»

Με εκτίμηση,

Επαγγελματίας του χώρου (Το όνομά μου είναι στη διάθεσή σας)

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ