ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

ΤΙ ΣΑΣ ΕΓΡΑΦΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΒΟΜΒΕΣ ΕΣΚΑΣΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΗΜΕΡΑ !!!





Δελτίο Τύπου

Ο Δήμος μας κληρονόμησε πολλά προβλήματα από λάθη των πρώην
Δήμων και καλείται να πληρώσει το τίμημα αυτών. Ήδη η οικονομία μας
βρίσκεται στο «κόκκινο» και αυτή είναι η έσχατη αλήθεια στην ροπή
που με ωθεί να πιστεύω ότι ο Δήμος μας μπορεί και πρέπει να σωθεί. Ας
μην γκρινιάζουμε άλλο «πάνω από το χυμένο γάλα». Φρονώ πως όλοι μας
έχουμε έστω κι ένα μικρό μερίδιο ευθύνης και την κατάσταση που
αντιμετωπίζουμε. Εγώ προσωπικά το αναγνωρίζω σταθμίζοντας τις
ευθύνες μου καθώς έχω ταχθεί να μιλάω στο όνομα της διαφάνειας και
της φωτεινότητας που μου χαράζουν τους δρόμους μου και τους χώρους μου.

Έτσι λοιπόν βρίσκω την δύναμη να υψώσω το πολιτικό ανάστημα και να
δηλώσω ότι αποχωρώ από το συνδυασμό «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ»
και θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τα συμφέροντα των συμπολιτών μου
και της Κεφαλονιάς μας ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.

Με τιμή
Δημοτικός Σύμβουλος Κεφαλονιάς
Παναγιώτης Ρασσιάς.

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ