Συνέντευξη τύπου παραχώρησαν σήμερα η Λαϊκή Επιτροπή Ληξουρίου, από κοινού με το Εργατικό Κέντρο και την ΕΛΜΕ-ΚΙ, παραβρέθηκαν και η Αγωνιστική Επιτροπή Λειβαθούς και ο Δημ. Σύμβουλος Γιάννης Κουρούκλης.
Στη συνέντευξη αναφέρθηκαν για την αυριανή ΠΑΝΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ 11.30 π.μ. Εργ. Κέντρο.
![]() |
| ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ |





