![]() |
STUDIO IONIAN GALAXY |
Του Μπάμπη Παπαδόπουλου
Μίνι συνέντευξη στον «Ionian Galaxy” και στον δημοσιογράφο Σ. Βούτο, παραχώρησε ο εκπρόσωπος του νέου ιδιοκτησιακού σχήματος στις ακτοπλοϊκές μας συγκοινωνίες και αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Δ. Λυκούδης.
Ο Διονύσης Λυκούδης επεσήμανε ότι πρόκειται για ένα εγχείρημα μεγάλο που ενέχει σημαντικό ρίσκο, καθώς την ώρα που μεγάλοι και ισχυροί της ακτοπλοΐας αποχωρούν από τον κλάδο, υπάρχουν κάποιοι που τολμούν.
Ο Λυκούδης ζήτησε, σ’ αυτή την πολύ σημαντική ιστορία, να μην εμπλακούν οι προσωπικές και πολιτικές σχέσεις με αυτό το εγχείρημα, το οποίο συμπεριλαμβάνει και έντονα το συναισθηματικό στοιχείο, καθώς έχει να κάνει με την ανάπτυξη της αγαπημένης μας πατρίδας.
Ο Διονύσης Λυκούδης υπογράμμισε ότι κάποιοι τολμούν να προχωρήσουν σ’ αυτή την κίνηση και διότι αν παρέμενε το καθεστώς του χειμώνα στην ακτοπλοΐα μας, θα βιώναμε μια μεγάλη ζημιά για τον τόπο και τον τουρισμό μας. Υπογράμμισε δε, ότι ουσιαστικά χωρίς πλοία και συγκοινωνίες δεν υπάρχει νησί και τοπική οικονομία.
Ο εκπρόσωπος του ιδιοκτησιακού σχήματος ζήτησε να αγκαλιαστεί το εγχείρημα, διότι αφορά όλους τους κατοίκους του νησιού και πρωτίστως την τοπική οικονομία. Πρόσθεσε δε, ότι όλη αυτή η ιστορία αποδεικνύει ότι οι Κεφαλονίτες την κρίσιμη ώρα τολμούν και ξέρουν να παίρνουν την τύχη στα χέρια τους.
Υπεραμύνθηκε των δυνατοτήτων του «Κεφαλονιά», χαρακτηρίζοντάς το ως ναυαρχίδα του Ιονίου, λέγοντας ότι το ξαναφέρνουμε στο σπίτι του αναπληρώνοντας ένα μεγάλο κενό που άφησε φεύγοντας.
Ποιοι είναι όμως οι πρώτοι στόχοι του νέου εγχειρήματος;
Αν και ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή, ο Διονύσης Λυκούδης έδωσε ένα πρώτο στίγμα.
Πρώτος στόχος είναι να καλυφθεί η κύρια γραμμή των ακτοπλοϊκών μας συγκοινωνιών, δηλαδή η γραμμή Σάμη-Πάτρα-Ιθάκη, που δυστυχώς σήμερα έχει γίνει δευτερεύουσα. Επιπροσθέτως πρέπει να συνδέεται το νησί μας με ένα μεγάλο αστικό κέντρο όπως είναι η Πάτρα.
Δεύτερος στόχος είναι η επανακαθιέρωση οπωσδήποτε δυο δρομολογίων ημερησίως. Είναι μια κατάκτηση που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια, την χάσαμε, αλλά οπωσδήποτε πρέπει να την επαναφέρουμε. Ο Δ. Λυκούδης τόνισε ότι θα προτιμήσουμε ένα μέρος από τα χρήματα των καλοκαιρινών εσόδων να χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες του χειμώνα, όπου πιθανόν η κίνηση του πλοίου θα είναι μικρότερη.
Για το θέμα της τιμής του εισιτηρίου καταρχάς ο Δ. Λυκούδης τόνισε ότι το εγχείρημα πρέπει να είναι βιώσιμο ώστε να μην εξαναγκαστεί το πλοίο να ξαναφύγει. Στόχος μας είπε, είναι να παντρέψουμε τιμές, κοινωνική ευαισθησία και βιωσιμότητα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, τόνισε, ότι θα υπάρχει μια άλλη ευαισθησία σε σχέση με το τιμολόγιο. Επιπλέον ο εκπρόσωπος του ιδιοκτησιακού σχήματος αποκάλυψε ότι θα δοθούν κίνητρα σε αυτούς που ταξιδεύουν συνεχώς, όπως επίσης θα δοθούν και κίνητρα στους Πατρινούς να έρχονται και να επισκέπτονται το νησί μας Σαββατοκύριακα, αλλά και άλλες μέρες του χρόνου, όπως γίνεται για παράδειγμα με τα νησιά του Αιγαίου και τους κατοίκους των Αθηνών.
Όσον αφορά το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών διαβεβαίωσε ότι αυτό θα είναι πολύ υψηλό. Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη, ο Δ. Λυκούδης υπογράμμισε ότι μ’ αυτή μας την κίνηση, θέλουμε να δώσουμε σε όλους τους Κεφαλονίτες ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας, προκειμένου πολύ σύντομα να ξεφύγουμε από την οικονομική κρίση που μαστίζει πρωτίστως την καθημερινότητά μας.
Τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες, προχωρούν οι διεργασίες όσον αφορά την καινούργια ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία μάλλον θα φέρει το όνομα «Kefalonian Lines» και θα έχει κεντρικά γραφεία στη Λ. Συγγρού.
Επίσης, θα προχωρήσουν με γοργούς ρυθμούς οι καθιερωμένες ετήσιες εργασίες συντήρησης του πλοίου, ώστε αυτό πολύ σύντομα να είναι έτοιμο να πλεύσει στις ακτοπλοϊκές μας γραμμές.
Μίνι συνέντευξη στον «Ionian Galaxy” και στον δημοσιογράφο Σ. Βούτο, παραχώρησε ο εκπρόσωπος του νέου ιδιοκτησιακού σχήματος στις ακτοπλοϊκές μας συγκοινωνίες και αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Δ. Λυκούδης.
Ο Διονύσης Λυκούδης επεσήμανε ότι πρόκειται για ένα εγχείρημα μεγάλο που ενέχει σημαντικό ρίσκο, καθώς την ώρα που μεγάλοι και ισχυροί της ακτοπλοΐας αποχωρούν από τον κλάδο, υπάρχουν κάποιοι που τολμούν.
Ο Λυκούδης ζήτησε, σ’ αυτή την πολύ σημαντική ιστορία, να μην εμπλακούν οι προσωπικές και πολιτικές σχέσεις με αυτό το εγχείρημα, το οποίο συμπεριλαμβάνει και έντονα το συναισθηματικό στοιχείο, καθώς έχει να κάνει με την ανάπτυξη της αγαπημένης μας πατρίδας.
Ο Διονύσης Λυκούδης υπογράμμισε ότι κάποιοι τολμούν να προχωρήσουν σ’ αυτή την κίνηση και διότι αν παρέμενε το καθεστώς του χειμώνα στην ακτοπλοΐα μας, θα βιώναμε μια μεγάλη ζημιά για τον τόπο και τον τουρισμό μας. Υπογράμμισε δε, ότι ουσιαστικά χωρίς πλοία και συγκοινωνίες δεν υπάρχει νησί και τοπική οικονομία.
Ο εκπρόσωπος του ιδιοκτησιακού σχήματος ζήτησε να αγκαλιαστεί το εγχείρημα, διότι αφορά όλους τους κατοίκους του νησιού και πρωτίστως την τοπική οικονομία. Πρόσθεσε δε, ότι όλη αυτή η ιστορία αποδεικνύει ότι οι Κεφαλονίτες την κρίσιμη ώρα τολμούν και ξέρουν να παίρνουν την τύχη στα χέρια τους.
Υπεραμύνθηκε των δυνατοτήτων του «Κεφαλονιά», χαρακτηρίζοντάς το ως ναυαρχίδα του Ιονίου, λέγοντας ότι το ξαναφέρνουμε στο σπίτι του αναπληρώνοντας ένα μεγάλο κενό που άφησε φεύγοντας.
Ποιοι είναι όμως οι πρώτοι στόχοι του νέου εγχειρήματος;
Αν και ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή, ο Διονύσης Λυκούδης έδωσε ένα πρώτο στίγμα.
Πρώτος στόχος είναι να καλυφθεί η κύρια γραμμή των ακτοπλοϊκών μας συγκοινωνιών, δηλαδή η γραμμή Σάμη-Πάτρα-Ιθάκη, που δυστυχώς σήμερα έχει γίνει δευτερεύουσα. Επιπροσθέτως πρέπει να συνδέεται το νησί μας με ένα μεγάλο αστικό κέντρο όπως είναι η Πάτρα.
Δεύτερος στόχος είναι η επανακαθιέρωση οπωσδήποτε δυο δρομολογίων ημερησίως. Είναι μια κατάκτηση που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια, την χάσαμε, αλλά οπωσδήποτε πρέπει να την επαναφέρουμε. Ο Δ. Λυκούδης τόνισε ότι θα προτιμήσουμε ένα μέρος από τα χρήματα των καλοκαιρινών εσόδων να χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες του χειμώνα, όπου πιθανόν η κίνηση του πλοίου θα είναι μικρότερη.
Για το θέμα της τιμής του εισιτηρίου καταρχάς ο Δ. Λυκούδης τόνισε ότι το εγχείρημα πρέπει να είναι βιώσιμο ώστε να μην εξαναγκαστεί το πλοίο να ξαναφύγει. Στόχος μας είπε, είναι να παντρέψουμε τιμές, κοινωνική ευαισθησία και βιωσιμότητα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, τόνισε, ότι θα υπάρχει μια άλλη ευαισθησία σε σχέση με το τιμολόγιο. Επιπλέον ο εκπρόσωπος του ιδιοκτησιακού σχήματος αποκάλυψε ότι θα δοθούν κίνητρα σε αυτούς που ταξιδεύουν συνεχώς, όπως επίσης θα δοθούν και κίνητρα στους Πατρινούς να έρχονται και να επισκέπτονται το νησί μας Σαββατοκύριακα, αλλά και άλλες μέρες του χρόνου, όπως γίνεται για παράδειγμα με τα νησιά του Αιγαίου και τους κατοίκους των Αθηνών.
Όσον αφορά το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών διαβεβαίωσε ότι αυτό θα είναι πολύ υψηλό. Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη, ο Δ. Λυκούδης υπογράμμισε ότι μ’ αυτή μας την κίνηση, θέλουμε να δώσουμε σε όλους τους Κεφαλονίτες ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας, προκειμένου πολύ σύντομα να ξεφύγουμε από την οικονομική κρίση που μαστίζει πρωτίστως την καθημερινότητά μας.
Τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες, προχωρούν οι διεργασίες όσον αφορά την καινούργια ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία μάλλον θα φέρει το όνομα «Kefalonian Lines» και θα έχει κεντρικά γραφεία στη Λ. Συγγρού.
Επίσης, θα προχωρήσουν με γοργούς ρυθμούς οι καθιερωμένες ετήσιες εργασίες συντήρησης του πλοίου, ώστε αυτό πολύ σύντομα να είναι έτοιμο να πλεύσει στις ακτοπλοϊκές μας γραμμές.