Την Κυριακή 19 Μαϊου 2013 στο ΚΑΠΗ Δ.Ε Λειβαθούς από κοινού με το ΚΑΠΗ Δ.Ε Πυλάρου γιορτάσθηκε η γιορτή της Μητέρας. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και έκαναν δηλώσεις ο κος Διονύσιος Κοκκόσης , η κα Αννα Ζαπάντη , ο κος Παναγής Βανδώρος και ποιήματα απάγγειλαν μέλη των ΚΑΠΗ.