Πολιτιστικός Σύλλογος Το Σπάρτο
Όπως πέρσι έτσι και φέτος μια από τα ίδια.
Συγχαρητήρια που προσέχετε τον τόπο σας και νοιάζεστε γι αυτόν
Εάν
κάνουμε όλοι οι πολίτες της Κεφαλονιάς πράξη αυτήν
την πρωτοβουλία των κατοίκων από
τα Σπαρτιά , τότε θα καμαρώνουμε ότι εμείς μπορούμε να λέμε ότι το Άγιο Νησί μας είναι το καθαρότερο νησί αλλά μόνο με την δική μας προσπάθεια και όχι του ανάλγητου
και ανήμπορου κράτους !!!
Όπως πέρσι έτσι και φέτος μια από τα ίδια.
Συγχαρητήρια που προσέχετε τον τόπο σας και νοιάζεστε γι αυτόν
ένα μεγάλο μπράβο απο το βήμα του πολίτη !!!
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)