ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Πολιτιστικός Σύλλογος Το Σπάρτο

            Πολιτιστικός Σύλλογος Το Σπάρτο


Εάν  κάνουμε όλοι οι πολίτες της Κεφαλονιάς  πράξη  αυτήν  την πρωτοβουλία  των κατοίκων από τα Σπαρτιά , τότε θα καμαρώνουμε ότι εμείς μπορούμε  να λέμε  ότι το Άγιο Νησί μας είναι το καθαρότερο νησί  αλλά μόνο με την δική μας προσπάθεια  και όχι του ανάλγητου και ανήμπορου  κράτους  !!!



















Όπως πέρσι έτσι και φέτος μια από τα ίδια.
Συγχαρητήρια που προσέχετε τον τόπο σας και νοιάζεστε γι αυτόν
ένα μεγάλο μπράβο απο το βήμα του πολίτη !!! 

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ