Οι φωτογραφίες δείχνουν τα εργαστήρια του ΕΠΑΛ Ληξουρίου που έχουν καταρρεύσει - στο δεύτερο σεισμό - μέσα στο χώρο εργασίας των μαθητών!!!!
Το κτίριο αυτό είχε επισκευαστεί τρεις φορές και είχε κριθεί επανειλημμένα Α΄ (κατάλληλο) παρά τις αντιδράσεις από την ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς.