![]() |
ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ Η ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
και η ΚΕΡΚΥΡΑ !!!
Και κλάμα οι Κασσανδρες. Τέλος τα σενάρια της διάσπασης των νησιωτικών δήμων, έβαλε σήμερα η Κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, κατά την συνεδρίαση, όπου επιβεβαιώθηκε ότι δεν αλλάζει την αρχική της θέση, όσον αφορά τις απαιτήσεις για αλλαγές στο χωροταξικό του Καλλικράτη ......
Σύμφωνα και με το έγκυρο ρεπορτάζ που έχει κάνει και ο συνάδελφος μου Δημοσιογραφος Μαμαλος Διονύσιος και για την Κέρκυρα
