ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Αισιοδοξία για την έκβαση της υπόθεσης εξέφρασε η ΕΟΔ Ελειού-Πρόννων



Νωρίς σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε η νέα συνάντηση της Εθελοντικής Ομάδας
Δασοπροστασίας Ελειού-Πρόνων για να διαμαρτυρηθούν εκ νέου για την αποφυλάκιση του φερόμενου ως εμπρηστή που πιάστηκε επ αυτοφώρω στην περιοχή Αγίου Γεωργίου κοντά στο Καπανδρίτι την περασμένη εβδομάδα.

Οι εθελοντές της Δασοπροστασίας Ελειού-Πρόνων συγκεντρώθηκαν έξω από το Δικαστικό Μέγαρο αυτή τη φορά έχοντας στο πλευρό τους και τις Εθελοντικές Ομάδες Δασοπροστασίας Πυλάρου και Παλλικής, που είχαν φτάσει από πρώτες στο σημείο, αμέσως μετά την άφιξή τους κρέμασαν πανό με το σύνθημα “Ο Εθελοντισμός στην Ελλάδα τιμωρείται”, ενώ είχαν ολιγόλεπτη συνάντηση με την εισαγγελέα για την υπόθεση.

Μετά το πέρας της συζήτηση ο αρχηγός της ΕΟΔ Ελειού-Πρόνων Διονύσης Παπαδάτος έκανε δηλώσεις στα τοπικά ΜΜΕ, διατηρώντας την αισιοδοξία του ότι η υπόθεση θα πάρει το σωστό δρόμο και όλα θα γίνουν όπως πρέπει.

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ