9/9/2014
Παρά της παρακλήσεις και τις δεήσεις και στα δυο χωριά που
οργάνωσαν οι ιερείς και οι πιστοί, τα «φιδάκια της Παναγίας» φαίνεται να μη θέλουν να εμφανιστούν εφέτος στο νησί μας. Αυτό το γεγονός προκαλεί ανησυχίες λόγω των προλήψεων. Όμως όσο αφορά την «πρόληψη» για νέο σεισμό, να επισημάνουμε ότι το καλοκαίρι του 2013 βγήκαν πολλά φιδάκια ενώ σε λίγους μήνες ήρθαν οι σεισμοί του 2014.
Ας μην ανησυχούμε λοιπόν για σεισμό.
πηγή