ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Στο ερώτημά του λοιπόν για το αν διορίστηκε ο γιός μου, ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΟΤΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ.




Με έκπληξη είδα το δημοσίευμα του κ. Λούκα Νιφοράτου , ο οποίος αντί να ασχολείται με τα «δικά του» εξακολουθεί να ασχολείται με μένα και να με «τσιγκλάει».

Τελικά φαίνεται ότι πολύ στραβά τους έχω κάτσει….. ούτε το ότι πηγαίνω σπίτι μου δεν τους ησυχάζει, γιατί άραγε;

Στο ερώτημά του λοιπόν για το αν διορίστηκε ο γιός μου, ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΟΤΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ. Όπως και άλλη φορά έχω γράψει η απόφαση ακυρώθηκε γιατί παρόλο που εγώ στην συνεδρίαση δεν ψήφισα, δεν έπρεπε να είμαι ούτε παρούσα.

Δεν ντρέπομαι λοιπόν για κάτι. Ο ταν έχουν διοριστεί άλλοι και άλλοι ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, για ποιο λόγο δεν θα μπορούσε να παρέχει τις υπηρεσίες του το δικό μου το παιδί , όταν εγώ πλέον αποχωρώ και ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΙΜΟΥ;

ΘΑ ΤΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΔΕ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ……και ελπίζω να μην θέλει δημόσια να του γράψω τι έγινε εκεί………

ΟΧΙ λοιπόν κ. Νιφοράτε Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ αλλά για να παρατείνω την αγωνία σας, να ξέρετε ότι θα είναι υποψήφιος εφόσον ακόμα το θέλει, όταν το νέο Δοικητικό Συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου αποφασίσει για το θέμα του ΥΑΛΕ. Δεν θέλω κανένας να του κάνει χάρη αλλά θα φροντίσω και να μην τον αδικήσει…….

Θα έπρεπε όμως ο κ. Νιφοράτος να ντρέπεται για τα όσα γράφει:

Α) γιατί ο γιός μου ήταν μαθητής του και ευτυχώς από τα όσα του έμαθε κράτησε τα σωστά και δεν «έσπασε την μπίντα » στην μαρίνα την ημέρα της Παναγίας όπως μεγαλοφώνως τον συμβούλευε μέσα στην γέφυρα του φέρυ.

Β) Γιατί με αυτή του την επιστολή προδίδει τον φόβο του, μήπως και στο λιμάνι μπεί ένα διαφορετικό άτομο από αυτά που θέλουν……



ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΤΣΑΪΤΗ

ΙΔΙΩΤΗΣ (ξέρετε εσείς)



TO ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ κ. ΛΟΥΚΑ ΝΙΦΟΡΑΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΛ. Νιφοράτος: Στον απολογισμό της η κα Κατσαϊτη ξέχασε να μας πει αν τελικά διορίστηκε ο γιος της…

Με περιέργεια και ενδιαφέρον διάβασα κι εγώ τον απολογισμό του έργου της πρώην Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κεφαλληνίας και Ιθάκης Ελπίδας Κατσαϊτη, όπως τουλάχιστον θέλει να τον παρουσιάσει η ίδια, αλλά πουθενά δεν είδα κάποια απάντηση στο μεγάλο ερώτημα: Τελικά προσελήφθη ή όχι ο γιος της στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κεφαλληνίας και Ιθάκης; Όλοι θυμόμαστε ότι η σχετική απόφαση είχε ακυρωθεί από τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Δυτικής Ελλάδος και Ιονίων Νήσων κ. Διδασκάλου ως παράνομη λόγω της παρουσίας της μητέρας του στις κρίσιμες συνεδριάσεις αλλά έκτοτε δεν μάθαμε την συνέχεια…

Ενώ δηλαδή σε μία ανάλογη ιστορία με την κόρη του Πολύδωρα έγινε “το έλα να δεις” από τα αθηναϊκά μέσα ενημέρωσης, εντούτοις στην Κεφαλονιά αυτό το ζήτημα με την κ. Κατσαϊτη, που σίγουρα κεντρίζει το ενδιαφέρον του δημότη, τα τοπικά μέσα ενημέρωσης το “έκαναν γαργάρα”! Ας φανταστούμε τι θα έγραφαν αν π.χ. είχε επιχειρήσει να κάνει κάτι ανάλογο οποιοδήποτε μέλος της παρούσας δημοτικής αρχής…

Εν πάσει περιπτώσει εύχομαι στον νέο Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κεφαλονιάς και Ιθάκης Γιώργο Τζωρτζάτο καλή επιτυχία στο έργο του, κάτι για το οποίο είμαι σίγουρος, καθώς δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Γιώργος Τζωρτζάτος ουδέποτε θα δημιουργήσει τέτοιου είδους θέματα, που εκθέτουν την πολιτική και τους πολιτικούς, ούτε θα οδηγήσει σε σύγκρουση τον σημαντικότατο θεσμό του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κεφαλληνίας και Ιθάκης με τον κορυφαίο ναυταθλητικό Σωματείο του Νομού δηλαδή τον Ναυτικό Όμιλο Αργοστολίου. Και σίγουρα αυτά και πολλά άλλα που με χαρά θα αναλύσουμε κι εμείς στην πορεία είχε στο μυαλό του ο Γιώργος Τζωρτζάτος όταν δήλωνε ότι: “Αναλαμβάνει το Λιμενικό Ταμείο απαξιωμένο”…



Λούκας Νιφοράτος

Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Αργοστολίου



Πρόεδρος ΝΟΑ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ