VOUTOSPRESS.GR

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ  ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΞΕΝΙΑ: ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΟΥΣ-

ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ & ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)



Την πίτα τους έκοψαν οι εργαζόμενοι του Δήμου Κεφαλλονιάς σήμερα στο Ξενία, παρουσία του Δημάρχου Κεφ/νιας Αλέξανδρου Παρίση και του Αντιδημάρχου Καθημερινότητας Σ. Ματιάτου.

Ο Αντιδήμαρχος Σ. Ματιάτος εξήρε τους εργαζόμενους για την φιλοτιμία με την οποία εργάζονται, για την αυταπάρνηση αλλά και για το ότι πολλές φορές δουλεύουν πέραν του ωραρίου τους, ευχαρίστησε τον Δήμαρχο που τον έχει τοποθετήσει εκεί αλλά και για το ότι κατάφερε και το ΞΕΝΙΑ παραμένει στον Δήμο Κεφαλλονιάς http://youtu.be/U5Yp20dlMtM

Ο Δήμαρχος Κεφαλλονιάς Αλέξανδρος Παρίσης δήλωσε φίλος των εργαζομένων και όχι Δήμαρχος, τόνισε ότι είναι υπερήφανος γι’αυτούς διότι κρατούν όρθια την Κεφαλονιά και κυρίως το Αργοστόλι καθαρότατο. Τους ευχαρίστησε για την αυταπάρνηση με την οποία εργάζονται και στηρίζουν τον Αντιδήμαρχο και τόνισε ότι θα είναι πάντα δίπλα τους http://youtu.be/3z-5TY9AxMo
ksen
ksen1
ksen2

ksen3
ksen4
ksen5

ksen6
ksen7
ksen8

Αναρτήθηκε από voutos στις 1/20/2015 06:33:00 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

ΕΥΧΕΣ  ΑΠΟ  ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

Αναζητηση

Θέμα Απλό. Από το Blogger.

Αρχειο