ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Σαββαόγλου: «Η επόμενη μέρα πρέπει να βρει τη Ν.Δ. ενωμένη»



«Συγχαρητήρια στον ΣΥΡΙΖΑ και σε όποιον βουλευτή εκλεγεί.
Εγώ έχω μάθει να προσφέρω για να συνεργαστούμε για το καλό της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης».

Αυτό τόνισε ο υποψήφιος βουλευτής της Ν.Δ. Σάββας Σαββαόγλου, πριν από λίγο, στους εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ, στο κέντρο Τύπου στην Αντιπεριφέρεια.

«Η επόμενη μέρα», συνέχισε ο κ. Σαββαόγλου, «πρέπει να βρει τη Ν.Δ. ενωμένη και είναι σίγουρο ότι δεν περισσεύει κανείς», υπογράμμισε.

«Συγχαρητήρια και στον συνυποψήφιό μου Χαράλαμπό Λυκούδη. Ήξερα από την αρχή ότι ήταν ένας αγώνας άνισος και καταδικασμένος, εγώ θα είμαι «παρών» για το καλό της Ν.Δ. και της Κεφαλονιάς. Ευχαριστώ όλους όσοι με τίμησαν με την ψήφος τους», κατέληξε.

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ