Ο Κουίκ και ο μικρός Λαρισαίος που κέρδισε τα βλέμματα (ΦΩΤΟ)
Ημερομηνία: 25 Μαρτίου 2015

Ένα από παραλειπόμενα της σημερινής παρέλασης στη Λάρισα είχε ως βασικούς πρωταγωνιστές τον υφυπουργό Επικρατείας Τέρενς Κουίκ και… έναν μικρό Λαρισαίο.
Όλα ξεκίνησαν μόλις ο κ. Κουίκ πήρε τη θέση του στο κέντρο της εξέδρας των επισήμων μπροστά από τη Λέσχη Αξιωματικών.
Σε μία μη αναμενόμενη κίνησή του ο υφυπουργός κατέβηκε από την εξέδρα, διέσχισε το οδόστρωμα και κατευθύνθηκε απέναντι στην Κεντρική Πλατεία.
Εκεί εντόπισε έναν μπόμπιρα, ο οποίος κρατούσε στα χέρια του την ελληνική σημαία.
Ο κ. Κουίκ ευγενικά ζήτησε από τους γονείς και τους συγγενείς να πάρει τον μικρό μαζί του στην εξέδρα.
Ο μικρός – λίγο διστακτικά στην αρχή, πιο θαρρετά στη συνέχεια – πήγε στην αγκαλιά του κ. Κουίκ, ο οποίος και τον είχε κοντά του στην εξέδρα σε όλη τη διάρκεια της παρέλασης.

Μάλιστα, ο μπόμπιρας έδειξε να απολαμβάνει αυτή την ειδική θέση από την οποία παρακολούθησε τα τεκταινόμενα, καθώς συνεχώς χαμογελούσε και ανέμιζε τη σημαία που κρατούσε στο χέρι.
Αν μη τι άλλο ο κ.
Κουίκ με αυτήν την (επικοινωνιακή) κίνηση πέρασε πολλαπλά μηνύματα…
Γ.Α.
Ημερομηνία: 25 Μαρτίου 2015

Ένα από παραλειπόμενα της σημερινής παρέλασης στη Λάρισα είχε ως βασικούς πρωταγωνιστές τον υφυπουργό Επικρατείας Τέρενς Κουίκ και… έναν μικρό Λαρισαίο.
Όλα ξεκίνησαν μόλις ο κ. Κουίκ πήρε τη θέση του στο κέντρο της εξέδρας των επισήμων μπροστά από τη Λέσχη Αξιωματικών.
Σε μία μη αναμενόμενη κίνησή του ο υφυπουργός κατέβηκε από την εξέδρα, διέσχισε το οδόστρωμα και κατευθύνθηκε απέναντι στην Κεντρική Πλατεία.
Εκεί εντόπισε έναν μπόμπιρα, ο οποίος κρατούσε στα χέρια του την ελληνική σημαία.
Ο κ. Κουίκ ευγενικά ζήτησε από τους γονείς και τους συγγενείς να πάρει τον μικρό μαζί του στην εξέδρα.
Ο μικρός – λίγο διστακτικά στην αρχή, πιο θαρρετά στη συνέχεια – πήγε στην αγκαλιά του κ. Κουίκ, ο οποίος και τον είχε κοντά του στην εξέδρα σε όλη τη διάρκεια της παρέλασης.

Μάλιστα, ο μπόμπιρας έδειξε να απολαμβάνει αυτή την ειδική θέση από την οποία παρακολούθησε τα τεκταινόμενα, καθώς συνεχώς χαμογελούσε και ανέμιζε τη σημαία που κρατούσε στο χέρι.
Αν μη τι άλλο ο κ.
Γ.Α.

.jpg)
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΡΑ ΤΩ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩ
ΓΙΑ
ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ Ο ΤΕΡΕΝΣ
ΚΟΥΙΚ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
«ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΩ
ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ, ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ, ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ
ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗ»
«Διπλή
γιορτή σήμερα. Γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, της Παναγιάς μας, της
Προστάτιδας της Ελλάδας... Αλλά γιορτάζουμε και την επανάσταση του ’21. Αυτοί
οι ήρωες που ήθελαν να κάνουν την κατεχόμενη Ελλάδα ξανά Ελλάδα, με την εθνική
της κυριαρχία. Τέτοιες ημέρες στο σήμερα κι εμείς παλέψαμε, κερδίσαμε την
εθνική μας κυριαρχία και συνεχίζουμε τον αγώνα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ -
ΑΝΕΛ, για να δώσουμε το χαμόγελο στην
ελληνική οικογένεια και για να κάνουμε την Ελλάδα αυτό που πραγματικά της
αξίζει».
Αυτή
την δήλωση έκανε ο Υφυπουργός Επικρατείας Τέρενς Κουίκ μετά το τέλος της
παρέλασης στη Λάρισα, όπου εκπροσώπησε τη κυβέρνηση στις εκεί εκδηλώσεις για
την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου. Μαζί του στο χώρο των
επισήμων, ο Τέρενς Κουίκ είχε ένα μπόμπιρα που κρατούσε ελληνική σημαιούλα. Τον
επέλεξε από τον κόσμο που βρισκόταν (φέτος χωρίς κιγκλιδώματα) στο ακριβώς
απέναντι πεζοδρόμιο, παίρνοντας την άδεια των γονέων του.
«Ήταν
συμβολική η κίνησή μου. Για να καταδείξω, ότι οφείλουμε σε αυτόν τον πιτσιρίκο,
όταν μεγαλώσει, να του έχουμε αφήσει μία Ελλάδα εις το ακέραιο και όχι
ξεπουλημένη κομμάτι - κομμάτι, όπως ήθελαν τα μνημόνια που υπηρετούσαν οι προηγούμενες
κυβερνήσεις. Για μας, για εμένα, αυτός είναι ο επίσημος της ημέρας», απάντησε ο
Υφυπουργός, όταν ρωτήθηκε σχετικά. Νωρίτερα ο Υφυπουργός
Επικρατείας παρέστη στην επίσημη Δοξολογία στον Μητροπολιτικό Ναό και στη
συνέχεια κατέθεσε στεφάνι στο Ηρώο. Πριν αναχωρήσει για
την Αθήνα είχε κατ' ιδίαν συνομιλία με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα
Αγοραστό, (με τον οποίο κλείστηκε συνάντηση - εργασίας στη Λάρισα αρχές της Μ. Εβδομάδας),
όπως και συνεργασία με τον Βουλευτή των ΑΝΕΛ Βασίλη Κόκκαλη και τον ΑΝΕΛ
Πολιτευτή Μπάμπη Παπασπύρο.