
>Γράφει η Παυλίνα Σταμάτη
Κεφαλονιάς και Ιθάκης, του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων και του Εμπορικού Συλλόγου Κράνη πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη ημερίδα για την ενέργεια στην Κεφαλονιά με τίτλο ‘’Εξοικονομώ και ωφελούμαι σε κατοικίες, επιχειρήσεις, τοπική αυτοδιοίκηση’’.
Η ημερίδα ξεκίνησε με την νανοτεχνολογία και την πράσινη δόμηση, με ομιλητή τον Ιωάννη Αραμπατζή διευθύνων σύμβουλο και ιδρυτή της Nanophos AE. Μία εταιρεία που δημιουργήθηκε το 2005 με σκοπό να μεταφέρει τα επιτεύγματα της νανοτεχνολογίας σε καθημερινά προβλήματα.
Η νανοτεχνολογία είναι μία ιδιαίτερη λέξη που προκαλεί αρκετό ενδιαφέρον στο κόσμο. Ένας κλάδος ανάμεσα στη φυσική και τη χημεία ο οποίος ασχολείται με πολύ μικρές δομές της ύλης, με σωματίδια που έχουν μέγεθος από 10 έως 100 νανόμετρα.
Το παρόν έδωσε ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Παναγής Δρακουλόγκωνας και ο πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων κ. Τιμοθεάτος Γεράσιμος και ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Σταύρος Τραυλός
Ο Δήμος αλλάζει σελίδα σε ότι αφορά το ενεργειακό και περιβαλλοντικό ζήτημα με σκοπό να προστατευθεί το περιβάλλον, να μειωθούν τα έξοδα του Δήμου, να γίνουν έργα ανάπτυξης και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας.







