
Μεγάλο ενδιαφέρον εκδηλώθηκε σήμερα στην πρώτη συνάντηση που διοργανώθηκε με σκοπό την επαναλειτουργία της Λέσχης Φίλων Αυτοκινήτου Κεφαλονιάς & Ιθάκης.
Νέα μέλη της τοπικής κοινωνίας οργάνωσαν μια προσπάθειαπου σκοπό έχει την λειτουργία μιας λέσχης αυτοκινήτου στο νησί μας.
Όπως οι ίδιοι δηλώνουν η λειτουργία μιας πίστας στο νησί θα μπορούσε να οφελήσει την τοπική κοινότητα από απόψεις όπως οδική παιδεία, διαφήμιση του νησιού και ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητικού πνεύματος μέσω Event (εκθέσεων και αγώνων ή εκδηλώσεων).
Ικανοποιημένοι φάνηκαν δε με το αποτέλεσμα της πρώτης συζήτησης οι διοργανωτές αφού ο αριθμός των άμεσα ενδιαφερομένων για τη λέσχη και όσα αυτό συνεπάγεται ήταν ικανοποιητικός και ενθαρρυντικός ώστε να συνεχίσουν την προσπάθεια τους και να εντείνουν τις διαδικασίες επαναλειτουργίας της λέσχης και την εγγραφή νέων μελών με φρέσκες ιδέες δημιουργικότητα και όρεξη για την ανάδειξη του τόπου.
του Σπύρου Σακαλή














