Κρανίου Τόπους από τις στάμνες που έπεφταν βροχή, με την
πρώτη να έρχεται από το καμπαναριό του Αγίου Σπυρίδωνα.
Φυσικά, ο πρόεδρος της ΕΠΣΚΙ, Βαγγέλης Μαζαράκης ήταν αυτός που έριξε την πρώτη στάμνα από το καμπαναριό και ακολούθησαν και οι υπόλοιπες, σε μια εκδήλωση υπό την αιγίδα της ΚΕΔΗΚΕ και με χορηγία των καταστημάτων του Λιθόστρωτου. Ο Αντιπεριφερειάρχης, Παναγής Δρακουλόγκωνας, ο Δήμαρχος, Αλέξανδρος Παρίσης και η εκπρόσωπος του Λυκείου Ελληνίδων ακολούθησαν τον κ. Μαζαράκη στην… καταστροφή παρευρίσκοντο επίσης ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού με την πρεσβευτή του Βιετνάμ και δημοσιογραφους από την Κίνα ο Πρόεδρος
της Διαδημοτικής κ Κοκκοσης Διονύσιος
ο Πρόεδρος του Λιμενικού ταμείου κ Τζωρτζάτος Γιώργος
ο Αντιδήμαρχος κ Ματιατος Σπύρος Δημοτική Σύμβουλοι
ο πολιτευτής Λυκούδης Χαράλαμπος μετά της συζύγου του
η κ Μεταξά Μιλενα και πλήθος κόσμου ,η Βουλευτής απούσα
και από τον Επιτάφιο αλλά και από την εκδήλωση
στο Λιθόστρωτο και την πλατεία καμπάνας !!!
Στη συνέχεια ο κόσμος μεταφέρθηκε, με τη συνοδεία της Φιλαρμονικής του Δήμου και αυτή της Σάμης στην πλατεία Καμπάνας. Εκεί το γλέντι συνεχίστηκε με τη συναυλία που έδωσαν οι Αδελφοί Καραβιώτη, ενώ η τελετή έκλεισε με χορό από τα μέλη του Λυκείου Ελληνίδων, που και φέτος κέρδισαν το χειροκρότημα από τον πολύ κόσμο που είχε μαζευτεί.
