ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Το Δ.Σ του Συλλόγου Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Πάτρας

«ΖΩΗ ΓΛΥΚΙΑ» ,ενόψει της γιορτής του Πάσχα θέλει να ευχηθεί στα μέλη του και στους συμπολίτες του, η φλόγα της Ανάστασης του Κυρίου να ανάψει στην καρδιά όλων και να γεμίσει με ελπίδα , αγάπη και ανθρωπιά τις ψυχές όλ
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!
Τα γραφεία του συλλόγου θα μείνουν κλειστά τις Άγιες αυτές μέρες και θα είμαστε ξανά μαζί σας από την
Τετάρτη 15-04-2014 και όπως κάθε Τετάρτη από τις 17:00 έως τις 19:00.
Εάν χρειαστείτε κάτι άμεσα μπορείτε να καλείτε στο τηλ .6983-819053 την κα Γούλα Βασιλική.
Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα !!!

Με εκτίμηση
Το Δ.Σ του συλλόγου « ΖΩΗ ΓΛΥΚΙΑ»


ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ