
Στις επάλξεις εν όψει της πανελλαδικής κινητοποίησης που θα πραγματοποιηθεί από το Π.Α.ΜΕ. στις 11 Ιουνίου βρίσκεται το Εργατικό Κέντρο Κεφαλονιάς και Ιθάκης καλώντας όλους τους εργαζόμενους και το λαό να δώσουν ηχηρή απάντηση απέναντι στο νέο μνημόνιο και τα νέα αντιλαϊκά μέτρα που ετοιμάζεται να φέρει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ. με τη συμμετοχή τους στο συλλαλητήριο που προγραμματίζεται να γίνει και στο νησί μας.
Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε συνέντευξη Τύπου το βράδυ της Τρίτης στην αίθουσα του ΕΚΚΙ από τον Πρόεδρο, Γιώργο Γαβρίλη παρουσία ακόμα του Αντιπροέδρου, Βλαδίμηρου Τζατζάνη και της Γραμματέως, Αφροδίτης Ζιάννη. “Οι ψευτοηρωισμοί της κυβέρνησης και τα παραμύθια των “κόκκινων γραμμών” βαδίζουν στο τέλος τους” δήλωσε στην τοποθέτηση του ο κ. Γαβρίλης και πρόσθεσε: “Οι μάσκες πέφτουν! Κανένας να μην παρασυρθεί από τα διλήμματα, τα δήθεν «αδιέξοδα». Η εξαπάτηση και οι εκβιασμοί, συνεχίζονται από το ίδιο σημείο που τα άφησε η προηγούμενη κυβέρνηση. Να μη δώσουμε άλλο χρόνο! Η αναμονή είναι χαμένος χρόνος για το λαό και κέρδος για τη συγκυβέρνηση και τη μεγαλοεργοδοσία. Οδηγούμαστε σε μεγαλύτερη φτώχεια και δυστυχία για να σωθούν τα κέρδη των εκμεταλλευτών μας, για να πληρώνονται οι δανειστές. Ο Γολγοθάς για τους εργαζόμενους θα συνεχιστεί με νέα βάρβαρα μέτρα μείωσης του λαϊκού εισοδήματος και ισοπέδωση των κλαδικών μισθών, με νέα μέτρα στις συντάξεις, στο ασφαλιστικό, στη φορολογία. Αυτά απαιτούν ΕΕ-ΔΝΤ και μεγαλοεργοδοσία και σε αυτή τη συζήτηση έχει μπει ήδη η κυβέρνηση. Δηλαδή στο παζάρι για την επιπλέον κατακρεούργηση όσων δικαιωμάτων έχουν απομείνει, για την παραπέρα καταλήστευση του μόχθου μας! Αν το νέο «μνημόνιο» βαφτίζεται συμφωνία ή το ανάποδο, έχει μηδαμινή σημασία όταν όλοι οι νόμοι που διέλυσαν τις εργασιακές σχέσεις, τις συλλογικές συμβάσεις, τα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα, παραμένουν ανέγγιχτοι, βρίσκονται σε ισχύ και συνεχίζουν να τσακίζουν τις ζωές μας”. Γι αυτό το λόγο, ο Πρόεδρος του ΕΚΚΙ κάλεσε την εργατική τάξη μέσα από τα σωματεία και τη συλλογική δράση να δώσει δυναμικό παρών στο συλλαλητήριο που θα γίνει στις 11/6 στις 7.30 το βράδυ, έτσι ώστε να στήσει ένα τείχος αντίστασης και ανυπακοής απέναντι στα νέα αντιλαϊκά μέτρα που έρχονται να επιφέρουν ακόμα πιο οδυνηρές συνέπειες στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, στο ασφαλιστικό και στην Υγεία. Για το τελευταίο κομμάτι, μίλησε εκτενώς η Αφροδίτη Ζιάννη, κάνοντας μνεία στην ελλιπή χρηματοδότηση του Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλληνίας στο πρώτο εξάμηνο του 2015 εν συγκρίσει με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα αλλά και στις προσπάθειες κάλυψης των μεγάλων κενών σε ιατρικό προσωπικό με την αποδυνάμωση άλλων δομών Υγείας (βλ. μετακίνηση παθολόγου γιατρού από το Μαντζαβινάτειο Νοσοκομείο Ληξουρίου στο Γενικό Νοσοκομείο Αργοστολίου). Ξεχωριστή αναφορά έγινε ακόμα στην ανάγκη για αντισεισμική θωράκιση και προστασία της σεισμόπληκτης Κεφαλονιάς, με δεδομένο ότι δεν έχουν γίνει ουσιαστικές κινήσεις στο οδικό δίκτυο, στα δημόσια κτίρια και στις εργατικές κατοικίες ενάμιση χρόνο μετά τους σεισμούς.
Ρεπορτάζ Μιχάλης Ανδρεαδάκης


