ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Ο Άγιος «υποδέχθηκε» τον Δεσπότη μας



Στην μεγάλη εκκλησία του Αγίου Γερασίμου στα Ομαλά βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα το Σκήνωμα του Μακαριστού Μητροπολίτη μας Κυρού Γερασίμου. Ο Άγιος «υποδέχθηκε» τον Δεσπότη μας στο σπίτι του.
Νωρίτερα είχε προηγηθεί Τρισάγιο στην Μητρόπολη Αργοστολίου και οι καρδιές ράγισαν όταν μπήκε στην εκκλησία ο αδελφός του Γεράσιμου, ο Αθανάσιος Φωκάς και αγκάλιασε αμέσως το μέλος της οικογένειάς του. Οι σκηνές ήταν πολύ συγκινησιακά φορτισμένες και δεν άντεξαν ούτε οι Αρχιερείς που παραβρέθηκαν στην Μητρόπολη για το Τρισάγιο. Ο Νικαίας κ.κ. Αλέξιος επί δύο σχεδόν ώρες δεν μπορούσε να κρατήσει τα δάκρυά του. Το παρόν στον Μητροπολιτικό Ναό έδωσε για πρώτη φορά και ο Δήμαρχος Κεφαλονιάς, Αλέξανδρος Παρίσης, ο οποίος μόλις είχε φτάσει από την Αθήνα. Στη συνέχεια το Σκήνωμα του Γεράσιμου, συνοδευόμενο από κλήρο και λαό έφτασε στον Ναό του Αγίου Νικολάου, με τρεις Φιλαρμονικές (ΚΕΔΗΚΕ, Αργοστολίου και Ληξουρίου) να παίζουν λυπητερά εμβατήρια. Από εκεί μεταφέρθηκε στον Άγιο Γεράσιμο, όπου και εκεί οι συγκινητικές στιγμές δεν έλειψαν. Οι Καλόγριες υποδέχθηκα τον Μακαριστό Γεράσιμο και η Φιλαρμονική της Σάμης τον συνόδευσε μέχρι την εκκλησία, όπου η σορός του τέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα. Ακολούθως τελέστηκε Τρισάγιο, ενώ η αγρυπνία είναι προγραμματισμένη να αρχίσει στις 22:00. Αύριο θα τελεστεί Θεία Λειτουργία στις 07:30 και στις 13:00 θα αρχίσει η Εξόδιος Ακολουθία.
Ρεπορτάζ Ξενοφώντας Ευαγγελάτος

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ