ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Δ.Σ. ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Γ.Ν.Κ


Το Δ.Σ. του Σωματείου Εργαζομένων του Γ.Νοσοκομείου Κεφαλονιάς προκηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας (11:00-14:00) την Πέμπτη 4/6/15 προκειμένου να συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι συνάδελφοι στη συγκέντρωση που θα γίνει στην Π.Ε.Κεφαλληνίας (πρώην Νομαρχία) στις 12:00, προκειμένου να κατατεθούν οι απόψεις φορέων, εργαζομένων υγειονομικών και πολιτών, για να διαμορφωθεί το πλαίσιο των αιτημάτων για λύση προς την 6η ΔΥΠΕ και το Υπουργείο Υγείας.

Δ.Σ. ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Γ.Ν.Κ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ