1.Το ότι στο Αργοστόλι μας έχει γίνει συνήθεια ότι δεν πίνουμε το νερό της βρύσης ,να το δεχτώ.
2.Το ότι πληρώνουμε ένα μάτσο λεφτά για εμφιαλωμένα πες πως είναι αναγκαίο επακόλουθο του (1). Λογικό!
3.Το ότι το έργο της αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης έχει γίνει πιο δύσκολο από το γιοφύρι της Άρτας πες πως είναι Ελληνική πραγματικότητα βαριέσαι !
4. Το ότι οι δρόμοι είναι κίνδυνος θάνατος από τις λακκούβες πες πως είναι επακόλουθο του (3) Προφανές!
5. Το ότι τη στιγμή που χρειάζεσαι νερό έχει διακοπή πες πως είναι απλά μια επαλήθευση της θεωρίας του Χάους. Μαθηματικός θρίαμβος!
Αυτό που δε μιλάει κανείς και άρα δεν απαντάει κανείς για το χάλι μας πως να το χαρακτηρίσω;
Υ.Γ Μη βιαστείτε να μου πείτε ότι φταίνε οι προηγούμενοι γιατί τώρα πια και οι σημερινοί ήταν και προηγούμενοι!!!

