
Πόσες συσκέψεις πρέπει να κάνετε ακόμα για να μας σώσετε; ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ, θερμά, όποιος από τους αναγνώστες μας, έχει κρατήσει σημειώσεις, να μας πει, πόσες φορές έχει συνεδριάσει – πάντοτε μετά… φαγητού που περιλαμβάνει και του πουλιού το γάλα – καφέδες, αναψυκτικά, γλυκά, παγωτά, λικέρ, σοκολατάκια, πληρωμένα όλα, από εμάς τα κορόιδα τους φορολογούμενους, τις περιβόητες συνόδους Κορυφής και το EURO-GROUP, με όλους τους Ευρωπαίους χαραμοφάηδες και με θέμα τη… σωτηρία της χώρας μας!!!...
ΑΠΟ ΤΟΤΕ που οι απατεώνες της Ευρώπης αποφάσισαν να μας «σώσουν» - να δούμε σε λίγο ποιοι θα… σώσουν όλους αυτούς τους… κυρίους, των οποίων οι χώρες βρίσκονται σε πολύ χειρότερη οικονομική θέση από τη δική μας – ένα σωρό «ειδικοί» δουλεύουν ασταμάτητα και έχουν φτιάξει εκατοντάδες επιτροπές «ειδικών», οι οποίοι δεν κάνουν τίποτε άλλο, παρά μόνο να τρώνε, να κοιμούνται και να σκέφτονται τη… σωτηρία μας(!) με αποτέλεσμα η οικονομία της Ελλάδας να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο!
Τα μεγάλα αφεντικά μας, μας έχουν ταράξει στις συσκέψεις και στις διαβουλεύσεις, μας έχουν κάνει την κοιλιά «τύμπανο» από τα πολλά «φάρμακα σωτηρίας» που μας δίνουν, αλλά το αποτέλεσμα είναι για μας τους Έλληνες, ΜΗΔΕΝ. Για τους ξένους όμως, αληθινό χρυσωρυχείο, γιατί αυτά, τα «μαύρα κοράκια» μαζί με τις συσκέψεις τους, ό,τι βλέπουν να έχουμε το ΑΡΠΑΖΟΥΝ… Άλλωστε αυτά τα αρπακτικά εδώ και εκατοντάδες χρόνια αυτή τη δουλειά κάνουν.
ΜΑΣ ΛΕΝΕ ότι το πρόβλημα της Ελλάδας – που οι ίδιοι οι ξένοι το δημιούργησαν επίτηδες για να πειραματιστούν πάνω μας, – όπως σίγουρα θα γνωρίζετε οι Γερμανοί έχουν μια πατροπαράδοτη συνήθεια, να πειραματίζονται πάνω στους ανθρώπους, για να βοηθάνε στην εξέλιξη της Άριας φυλής – είναι μικρό πρόβλημα και δεν τους πολυενδιαφέρει. -ΜΑ ΒΡΕ ψεύτες, βρε απατεώνες αν ήταν μικρό το πρόβλημα της Ελλάδος, ΓΙΑΤΙ δεν το λύνετε; Εδώ, όλοι οι μεγάλοι οικονομολόγοι δηλώνουν ότι αν δεν λυθεί γρήγορα το πρόβλημα της χώρας μας, ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ να τιναχτεί στον αέρα η παγκόσμια οικονομία και εσείς το έχετε ρίξει στα γεύματα, τα τραπεζώματα και τις απειλές, για να παίρνουμε περισσότερα μέτρα και να μας αρπάζετε περισσότερα λεφτά. Καταλάβετέ το επιτέλους. Δεν σας δίνουμε άλλα χρήματα, όχι μόνο γιατί δεν τα δικαιούστε, αρκετά φάγατε, αλλά γιατί δεν έχουμε άλλα… Μας τα πήρατε όλα... ΚΑΤΑ τα άλλα, κάθε μέρα που περνάει χωρίς να μπορείτε να πάρετε κάποια απόφαση, γιατί και εσείς, όλοι οι ξένοι σαν τον Γιωργάκη και τον Σαμαρά άχρηστοι και ανίκανοι είστε, απόδειξη ότι έχετε βουλιάξει την παγκόσμια οικονομία.
Καταλαβαίνουμε δε, πόσο ΠΡΟΔΟΤΕΣ και ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ήταν οι δικοί μας πολιτικοί, που ποτέ δεν τόλμησαν να σας πουν ΕΝΑ ΟΧΙ, αλλά πάντοτε σκύβανε το κεφάλι για να τους καρπαζώνετε και έστηναν τον… πισινό τους, για να τους ρίχνετε κλωτσιές ενώ, τώρα με τον Αλέξη, τα ΄χετε βρει σκούρα και μας έχετε τρελάνει στις απειλές και στις συνεδριάσεις, στην προσπάθειά σας να αιχμαλωτίσετε τον Τσίπρα, για να τον εξευτελίσετε στα μάτια μας και να τον χρησιμοποιήσετε σαν παράδειγμα προς αποφυγή στους άλλους ευρωπαϊκούς λαούς, που είναι ΕΤΟΙΜΟΙ να ξεσηκωθούν και να ακολουθήσουν τη γραμμή του Αλέξη…
Προχθές μάλιστα η μεγαλύτερη οικονομική εφημερίδα της Γαλλίας η «La Tribune» κάλεσε τον Γάλλο πρόεδρο – αιχμάλωτος και αυτός της Μέρκελ – να ακολουθήσει το παράδειγμα του Τσίπρα, αν θέλει να σωθεί η Γαλλία.
Κ.
Θα μας είχαν διώξει οι ξένοι αν δεν μας είχαν ανάγκη
Μήπως ήρθε η ώρα για τον… πεντοζάλη που μίλαγε προεκλογικά ο Αλέξης;
Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία των Ελλήνων θέλει να τελειώσουν οι διαπραγματεύσεις με τους απατεώνες δανειστές μας, γιατί πιστεύουν ότι έτσι θα τελειώσουν τα βάσανά μας, θα αρχίσει η ανάπτυξη, θα μειωθεί η ανεργία και θα αρχίσουν να ανεβαίνουν οι μισθοί και οι συντάξεις.
ΜΑΚΑΡΙ να έχουν δίκιο, γιατί και εμείς, αν πιστεύαμε ότι θα γίνουν έτσι και ότι με μια υπογραφή του Τσίπρα θα λύνονταν τα προβλήματά μας, θα πηγαίναμε στο γραφείο του και με μια… κουμπούρα στο χέρι, θα υποχρεώναμε ακόμα και δια της… βίας τον πρωθυπουργό να έβαζε την υπογραφή του… ΑΣΕ δε, που αν ήταν έτσι τα πράγματα, ο Αλέξης από μόνος του θα έχει ήδη βάλει την υπογραφή του και δεν θα περίμενε εμάς να τον… πιέσουμε για να υπογράψει.
ΧΩΡΙΣ να θέλουμε να σας χαλάσουμε την καλή διάθεση και την ελπίδα που έχετε ότι τα πράγματα είναι τόσο απλά, σας λέμε ότι η δική μας άποψη, είναι εντελώς διαφορετική.
ΕΜΕΙΣ πιστεύουμε ότι οι ξένοι ΠΙΕΖΟΥΝ αφόρητα τον Τσίπρα, για να βάλει την υπογραφή του σε εξοντωτικούς για τους Έλληνες πολίτες όρους, με στόχο να μας πάρουν ό,τι μας έχει απομείνει και συγχρόνως να στείλουν ένα σκληρό μήνυμα στους καταπιεζόμενους λαούς της νότιας κυρίως Ευρώπης, να καθίσουν ήσυχοι, στα αυγά τους και να μην ονειρεύονται το τέλος της λιτότητας… Γιατί αυτή θα έρθει μετά τη… Δευτέρα Παρουσία!..
ΓΙ΄ ΑΥΤΟ και εμείς… «δεόμαστε» να αποτύχουν οι διαπραγματεύσεις, με ευθύνη των ξένων, για να είμαστε δικαιωμένοι απέναντι στη διεθνή κοινή γνώμη και να σηκωθούμε να φύγουμε από την λαιμητόμο της Ευρωζώνης που μας έχει καταστρέψει…
ΟΛΟΙ οι Έλληνες πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε, ότι όπως ζήσαμε τόσα χρόνια μόνοι και φτιαχτήκαμε, για την ακρίβεια πλουτίσαμε, έτσι πάλι μπορούμε να ξαναφτιαχτούμε, μόνοι μας, αναπτύσσοντας τη Γεωργία, την Κτηνοτροφία, την Αλιεία, τη Ναυτιλία μας και τον Τουρισμό μας. ΕΙΜΑΣΤΕ μια μικρή χώρα, με σκληρά εργαζόμενους και έξυπνους πολίτες οι οποίοι σίγουρα αν ξεφύγουν από τις δαγκάνες των ξένων τοκογλύφων, μπορεί γρήγορα να γίνουμε ένα από τα πλουσιότερα κράτη της Ευρώπης.
ΤΕΛΟΣ για άλλη μια φορά θα πρέπει να τονίσουμε ότι όλοι οι Έλληνες θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για τον πρωθυπουργό μας, γιατί είναι ο πρώτος Έλληνας πολιτικός που έχει το θάρρος και τη δύναμη να μην υποκύπτει στις εντολές και τους εκβιασμούς των ξένων.
Γ.