Με θλίψη και οδύνη υποδεχθήκαμε την τραγική είδηση για τον αιφνίδιο θάνατο του Μητροπολίτη μας, του Μητροπολίτη της καρδιάς μας, που θα μείνει για πάντα εκεί.
Ένα “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ”, για το μάθημα ζωής και ανθρωπιάς, που μας έδινε καθημερινά μέσα από το βίο του, είναι το μόνο που μπορούμε να του πούμε, με την υπόσχεση να προσπαθήσουμε να ακολουθήσουμε τα βήματα του.
Η Αναπληρωτής Έφορος
Δυτικής Πελοποννήσου
Ισμήνη Κρεμμύδα
