ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΑΚ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΥΚΟΥΔΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑ-ΘΕΟΦΙΛΟ













Με αφορμή την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα

Βλαχάτα για τον παπά Θεόφιλο, ο ανιψιός του και Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Γιάννης Λυκούδης έγραψε πριν λίγο στο facebook:

Θα ξεκινήσω ευχαριστώντας τον πολιτιστικό σύλλογο ΑΙΝΟΥ για την τιμή που έκαναν στο θείο μου Παπά Θεόφιλο να του αφιερώσουν την χθεσινή βραδιά . Όση ώρα ήμουν εκεί θυμόμουν τις φορές που με είχε πάρει ο Θείος μου να πάμε να ρίξουμε μπετά για το σπίτι του συλλόγου, ποιος θα το πίστευε ότι στο χώρο αυτό μετά από τόσα χρόνια ο κόσμος θα του έδειχνε με την παρουσία του την αγάπη του. Λυπάμαι από τα βάθη της ψυχής μου που δεν είχα την δύναμη να πουν τα χείλη μου αυτά που τόσα χρόνια έχω μέσα στην καρδιά μου και το μυαλό μου για τον δεύτερο πατέρα μου ναι πάντα τον είχα σαν πατέρα μου μίλαγα περήφανα για αυτόν τσακωνόμουν για αυτόν πάντα του έλεγαν όλοι ο γιος σου Θεόφιλε είναι και απάνταγα εγώ όχι αλλά είναι σαν πατέρας μου. Ποτέ στη ζωή μου δεν είπα στα πρώτα χρόνια της ζωής μου είμαι ο Λυκούδης έλεγα πάντα είμαι γιος του ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ η ανιψιός του Παπά Θεοφίλου δεν συνάντησα ποτέ σε όλο το νησί ένα άνθρωπο που να μου πει ποιος είναι αυτός για μένα αυτή είναι η κληρονομιά μου είναι αυτό που με κάνει περήφανο για την οικογένεια μου. Περπατήσαμε μαζί με το θείο μου όταν ήμουν μικρό στα χωριά στις εκκλησίες στα πανηγύρια πάντα έβλεπα στα μάτια του κόσμου την αγάπης του για αυτόν, θέλω πολλά να γράψω αλλά δεν μπορώ κάτι τέτοιες στιγμές πονάει η ψυχή μου. Τα ξαδέρφια μου μεγαλώσαμε μαζί μέχρι και σήμερα περάσαμε καλές στιγμές μα και άσχημες, δεν είναι για μένα ξαδέρφια αλλά αδέρφια μου και ο Θεόφιλος δεύτερος πατέρας μου.


Και ους οι θεοί φιλούσιν αποθνησκουσιν νέοι .

pap

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ