Το πολύμορφο ταλέντο της ζωγράφου κατέπληξε τον κόσμο (εικόνες)

Πλήθος κόσμου παραβρέθηκε χθες το βράδυ στα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής της γνωστής Κεφαλονίτισας ζωγράφου, Αγγελικής Πολλάτου – Βαγγελάτου (γνωστή ως Πολύμνια) στην αίθουσα του Αντίοχου Ευαγγελάτου στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου.
Ο κόσμος που επισκέφθηκε την έκθεση ,ταξίδεψε κυριολεκτικά μέσα από τα έργα ζωγραφικής της Πολύμνιας, η προσωπική τεχνοτροπία της ζωγράφου, οι τεχνικές και οι θεματολογίες της, με θέματα όπως ,η Ελληνική και Παγκόσμια κρίση, τα Δέντρα του Αίνου, οι Προσεισμικές Πόρτες άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις.


Τα εγκαίνια τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Κεκάτος Ευάγγελος και ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Ενωμένης Κεφαλονιάς Μιχαλάτος Θεόφιλος.
Η έκθεση με τίτλο “ 35 χρόνια ζωγραφικής” θα διαρκέσει μέχρι τις 13 Αυγούστου.


Η Α. Πολάτου-Βαγγελάτου είναι Κεφαλονίτισσα ζωγράφος, συγγραφέας. Ζει και εργάζεται στο νησί συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Έχει ιδρύσει την γκαλερί «Πολύμνια» στο Αργοστόλι και εκεί διδάσκει σχέδιο στους υποψήφιους των Πανελληνίων εξετάσεων στην Αρχιτεκτονική και στις Τεχνικές Σχολές. Στην Κεφαλονιά παρουσιάζει και στο κοινό τη ζωγραφική δουλειά της κατά τους θερινούς μήνες.
“Σκληρή δουλειά και πολύμορφο ταλέντο χαρακτηρίζουν το έργο της γνωστής ζωγράφου Πολύμνιας” ... όπως ανέφερε στην παρουσίαση του, ο Γεώργιος Κακής Κωνσταντινάτος, ηθοποιός Θεάτρου Τέχνης, σκηνοθέτης Εθνικού Θεάτρου και εικαστικός.


Η παρουσίαση της έκθεσης ζωγραφικής κατα την διάρκεια των εγκαινίων ξεκίνησε με τις ομιλίες της κ.Αικατερίνης Κρασσά-Ρισάρ, η οποία έκανε μικρή αναφορά στο λογοτεχνικό έργο της ζωγράφου, ο κ.Ευθύμιος Αραβαντινός, γραμματέας της Ελληνικής πρεσβείας στην Γαλλία, ο οποίος αναφέρθηκε στην περυσινή έκθεση της ζωγράφου στο Παρίσι .


Στη συνέχεια ο κ.Γεώργιος Κακής Κωνσταντινάτος, ηθοποιός Θεάτρου Τέχνης, σκηνοθέτης Εθνικού Θεάτρου και εικαστικός, μίλησε με τις ιδιότητες του, τού αποφοίτου της Σχολής Καλών Τεχνών -Τμήματος Θεάτρου- του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, και του μέλους της Εθνικής Επιτροπής Ειδικών της Biennale Νέων Ευρώπης κ Μεσογείου (B.J.E.M.), για το έργο της ζωγράφου.
Ο κ. Κωνσταντινάτος μίλησε με απλό και ταυτόχρονα εξειδικευμένο τρόπο και έδωσε στο κοινό να καταλάβει σημαντικά πράγματα για την ζωγραφική και την τέχνη, με προεκτάσεις μάλιστα μέσα στα πλαίσια μιας ορθής πολιτικής και κοινωνικής λειτουργίας αξιών.
Έχοντας σαν εποπτικό υλικό τους γύρω πίνακες, αναφέρθηκε στην σημασία του τριπτύχου Φωτός-Χρώματος-Προοπτικής, στο έργο της ζωγράφου, στην παλέτα των χρωμάτων της, στην αρμονική μελετημένη τους σύνθεση, στην ελεύθερη αλλά καλλιεργημένη πινελιά της, στο πάντρεμα της θεματολογίας της με την αντίστοιχη τεχνοτροπία η οποία επιλέγεται για να την υπηρετήσει, προβάλοντας επιτυχημένα τους Φιλοσοφικούς και Συμβολικούς προβληματισμούς της.
Ο κ.Κωνσταντινάτος ενέταξε την βασική προσωπική τεχνοτροπία της ζωγράφου στον εμπρεσσιονισμό με εξπρεσσιονιστικές ποιότητες και προεκτάσεις συμβολιστικές και κυβιστικές, περιάγοντας το κοινό στα λάδια της ζωγράφου με την ανάλυση του φωτός και την αντανάκλαση των αντικειμένων.
Αναφέρθηκε επίσης στα ρευστά ακρυλικά με ακουαρέλα, στην ιδιαίτερη μανιέρα της ξυλοκοπτικής ζωγραφικής της Πολύμνιας καθώς και στις υπόλοιπες τεχνικές και θεματολογίες της, με θέματα όπως: Η Ελληνική και Παγκόσμια κρίση, τα Δέντρα του Αίνου, οι Προσεισμικές Πόρτες, κ.α.

































































Πλήθος κόσμου παραβρέθηκε χθες το βράδυ στα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής της γνωστής Κεφαλονίτισας ζωγράφου, Αγγελικής Πολλάτου – Βαγγελάτου (γνωστή ως Πολύμνια) στην αίθουσα του Αντίοχου Ευαγγελάτου στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου.
Ο κόσμος που επισκέφθηκε την έκθεση ,ταξίδεψε κυριολεκτικά μέσα από τα έργα ζωγραφικής της Πολύμνιας, η προσωπική τεχνοτροπία της ζωγράφου, οι τεχνικές και οι θεματολογίες της, με θέματα όπως ,η Ελληνική και Παγκόσμια κρίση, τα Δέντρα του Αίνου, οι Προσεισμικές Πόρτες άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις.


Τα εγκαίνια τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Κεκάτος Ευάγγελος και ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Ενωμένης Κεφαλονιάς Μιχαλάτος Θεόφιλος.
Η έκθεση με τίτλο “ 35 χρόνια ζωγραφικής” θα διαρκέσει μέχρι τις 13 Αυγούστου.


Η Α. Πολάτου-Βαγγελάτου είναι Κεφαλονίτισσα ζωγράφος, συγγραφέας. Ζει και εργάζεται στο νησί συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Έχει ιδρύσει την γκαλερί «Πολύμνια» στο Αργοστόλι και εκεί διδάσκει σχέδιο στους υποψήφιους των Πανελληνίων εξετάσεων στην Αρχιτεκτονική και στις Τεχνικές Σχολές. Στην Κεφαλονιά παρουσιάζει και στο κοινό τη ζωγραφική δουλειά της κατά τους θερινούς μήνες.
“Σκληρή δουλειά και πολύμορφο ταλέντο χαρακτηρίζουν το έργο της γνωστής ζωγράφου Πολύμνιας” ... όπως ανέφερε στην παρουσίαση του, ο Γεώργιος Κακής Κωνσταντινάτος, ηθοποιός Θεάτρου Τέχνης, σκηνοθέτης Εθνικού Θεάτρου και εικαστικός.


Η παρουσίαση της έκθεσης ζωγραφικής κατα την διάρκεια των εγκαινίων ξεκίνησε με τις ομιλίες της κ.Αικατερίνης Κρασσά-Ρισάρ, η οποία έκανε μικρή αναφορά στο λογοτεχνικό έργο της ζωγράφου, ο κ.Ευθύμιος Αραβαντινός, γραμματέας της Ελληνικής πρεσβείας στην Γαλλία, ο οποίος αναφέρθηκε στην περυσινή έκθεση της ζωγράφου στο Παρίσι .


Στη συνέχεια ο κ.Γεώργιος Κακής Κωνσταντινάτος, ηθοποιός Θεάτρου Τέχνης, σκηνοθέτης Εθνικού Θεάτρου και εικαστικός, μίλησε με τις ιδιότητες του, τού αποφοίτου της Σχολής Καλών Τεχνών -Τμήματος Θεάτρου- του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, και του μέλους της Εθνικής Επιτροπής Ειδικών της Biennale Νέων Ευρώπης κ Μεσογείου (B.J.E.M.), για το έργο της ζωγράφου.
Ο κ. Κωνσταντινάτος μίλησε με απλό και ταυτόχρονα εξειδικευμένο τρόπο και έδωσε στο κοινό να καταλάβει σημαντικά πράγματα για την ζωγραφική και την τέχνη, με προεκτάσεις μάλιστα μέσα στα πλαίσια μιας ορθής πολιτικής και κοινωνικής λειτουργίας αξιών.
Έχοντας σαν εποπτικό υλικό τους γύρω πίνακες, αναφέρθηκε στην σημασία του τριπτύχου Φωτός-Χρώματος-Προοπτικής, στο έργο της ζωγράφου, στην παλέτα των χρωμάτων της, στην αρμονική μελετημένη τους σύνθεση, στην ελεύθερη αλλά καλλιεργημένη πινελιά της, στο πάντρεμα της θεματολογίας της με την αντίστοιχη τεχνοτροπία η οποία επιλέγεται για να την υπηρετήσει, προβάλοντας επιτυχημένα τους Φιλοσοφικούς και Συμβολικούς προβληματισμούς της.
Ο κ.Κωνσταντινάτος ενέταξε την βασική προσωπική τεχνοτροπία της ζωγράφου στον εμπρεσσιονισμό με εξπρεσσιονιστικές ποιότητες και προεκτάσεις συμβολιστικές και κυβιστικές, περιάγοντας το κοινό στα λάδια της ζωγράφου με την ανάλυση του φωτός και την αντανάκλαση των αντικειμένων.
Αναφέρθηκε επίσης στα ρευστά ακρυλικά με ακουαρέλα, στην ιδιαίτερη μανιέρα της ξυλοκοπτικής ζωγραφικής της Πολύμνιας καθώς και στις υπόλοιπες τεχνικές και θεματολογίες της, με θέματα όπως: Η Ελληνική και Παγκόσμια κρίση, τα Δέντρα του Αίνου, οι Προσεισμικές Πόρτες, κ.α.
































































