ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΤΗ VILLA ΡΟΔΟΠΗ



ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!! Χθες βράδυ απολαύσαμε υπό το φως της ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ τα δρώμενα στη ΜΩΒ ΣΚΗΝΗ του κήπου!! Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους συντελεστές για τη θετική τους συμβολή με την ικανοποίηση της υψηλής αισθητικής συγκίνησης που ενδυναμώνει τις προσπάθειες μου. Την κα Αγγελική Κοκκολιάδη-Γαρμπή που παρουσίασε θαυμάσια τη βραδιά, τον Πρόεδρο της ΕΕΛ κο Κώστα Καρούσο για τον επαινετικό και κριτικό χαιρετιστήριο λόγο του, τον έφορο της ΕΕΛ κο Γιώργο Μαρινάκη για τον καλλιτεχνικό χαιρετισμό του, τον νέο Κεφαλονίτη δάσκαλο κλασικής κιθάρας Γεράσιμο Σκλαβουνάκη που μας συνάρπασε με προκλασικές μελωδίες και το αποκορύφωμα της βραδιάς το έργο της μοναδικής Φένιας Αποστόλου Chairs’s Tragedy, στο οποίο ενσωμάτωσε και ερμήνευσε τα ποιητικά επι-γραφήματα μου για την Μαρία Κάλλας στην ειδικά διασκευή της που ενσάρκωσε συγκλονιστικά η χορεύτρια Σίλια Καρφοπούλου!! ήδη λαμβάνω άφθονο φωτο-υλικό από την 15 η επέτειο της ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ που την τίμησαν οι συμπολίτες μου και οι πολλοί φίλοι και συνεργάτες που ήρθαν πανταχόθεν. Ειλικρινά παρόλο που ακόμη μετά το χθεσινό ξενύχτι δεν έχω κοιμηθεί η αγάπη και η παρουσία τους είναι η μεγαλύτερη αμοιβή μου. .

ΚΩΣΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ