ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΡΩΙΑΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ




ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ 
κ ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΤΡΩΙΑΝΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ 
ΣΑΚΗ ΒΟΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ VOUTOSPRESS.GR 
ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ VIDEO





Εδώ και πολύ καιρό μαζί με την γυναίκα μου και το γιο μου ζούμε την καθημερινότητα μας, την γενική πολιτική κατάσταση αλλά και την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο τόπος μας και ενοχλούμαστε βαθύτατα.

H παντελής έλλειψη σχεδιασμού για το μέλλον και την ανάπτυξη του νησιού μας., οι σεισμόπληκτοι του Ληξουρίου που δεν μπορούν να πάρουν τα θεσμοθετημένα άτοκα δάνεια από τις Τράπεζες, η αδράνεια στην αποκατάσταση της γέφυρας στο Χάρακα που έχει κόψει την Κεφαλονιά στα δύο, το γεγονός ότι από το νησί μας μέχρι και πρόσφατα είχε κοπεί το δρομολόγιο Σάμη – Πάτρα, το ότι δεν έχει λειτουργήσει ο βιολογικός καθαρισμός της Σκάλας παρότι είναι έτοιμος χρόνια, η κατάσταση της παραλίας του Αργοστολίου και του αγωνιστικού χώρου στο Δημοτικό Στάδιο, είναι θέματα που μας απασχολούν πολύ. Μετά και από τους τελευταίους μήνες, του άλλα λέμε, άλλα εννοούμε και άλλα κάνουμε, θέλησα να ασχοληθώ με τα κοινά μήπως προσθέσω μια πιο υπεύθυνη φωνή.

Οφείλω να σας παρουσιάσω τον εαυτό μου χωρίς να θέλω να υπογραμμίσω κάτι ως ιδιαίτερο. Γεννήθηκα στη Κεφαλονιά το 1966 και πέρασα όλα τα σχολικά μου χρόνια στο Αργοστόλι. Σπούδασα μηχανολόγος μηχανικός στην Αγγλία στο Πανεπιστήμιο του Bristol και πήρα Master από το ImperialCollege. Δούλεψα για τρία περίπου χρόνια σε μελετητική εταιρεία με πτυχίο Ε’ τάξης στην Αθήνα. Από το 1995 ζω στην Κεφαλονιά, έχω τεχνικό γραφείο που ασχολείται με μηχανολογικές μελέτες για τον Ιδιωτικό και το Δημόσιο Τομέα και τώρα τελευταία με τις ενεργειακές επιθεωρήσεις κτιρίων και την εγκατάσταση και συντήρηση ανελκυστήρων .

Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου ως μηχανικός και μελετητής, νομίζω ότι μπορώ να συμβάλλω δημιουργικά και να διεκδικήσω μαζί με τους άλλους υποψηφίους των άλλων κομμάτων την ενδεχόμενη επιλογή μου.

Ο μέχρι τώρα λόγος, οι θέσεις και οι δραστηριότητες του ΠΟΤΑΜΙΟΥ, ενός πραγματικά νέου σχηματισμού, μου δίνουν μια ιδιαίτερα θετική εντύπωση και νομίζω ότι μαζί με όλους τους άλλους που συμμετέχουν θα μπορούσαμε να επιδιώξουμε την αντιμετώπιση κάποιων προβλημάτων αλλά και να τοποθετηθούμε δημιουργικά στην γενικότερη δυσπραγία που αυτή τη στιγμή μας μαστίζει.

Η επιλογή μου ως πρώτου στη λίστα των υποψηφίων, ήταν για εμένα έκπληξη. Είναι μεγάλη τιμή και ελπίζω ότι θα ανταποκριθώ με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.

Διονύσης Τρωϊάνος

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ