Η Κεφαλονιά στις 20 Οκτωβρίου εορτάζει τον πολυούχο της νήσου Αγιο Γεράσιμο με λαμπρό διήμερο εορτασμό στην Ιερά Μονή του Αγίου στα Ομαλά.

Το πρόγραμμα είναι ως εξής
Δευτέρα 19 Οκτωβρίου
Στις 05.00 μ.μ. Ιερά παράκληση στο μικρό ναό και μεταφορά του ιερού σκηνώματος στη μεγάλη εκκλησία για τοn μικρό εσπερινό.
Στις 9.30 μ.μ. Μέγας αρχιερατικός εσπερινός και στη συνέχεια αγρύπνια έως τις 4.00 τα χαράματα.
Τρίτη 20 Οκτωβρίου
7.30 π.μ. όρθρος και στη συνέχεια Αρχιερατικό Συλείτουργο
11.00 π.μ. Λιτάνευση Ιερού Σκηνώματος
12.00 μ.μ. πέρας Λιτάνευσης
Ο εορτασμός δεν θα μεταδοθεί από τηλεοπτικά μέσα λόγω του ότι συμπίπτει με καθημερινή όπου οι σταθμοί έχουν το πρόγραμμά τους και δεν μπορούν να το αλλάξουν.
Στον εορτασμό δεν θα παραστεί ο νέος Μητροπολίτης Κεφαλληνίας κ.κ. Δημήτριος καθώς δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα η ενθρόνισή του (αναμένεται την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου)