ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

Επιστολή Αναστάσιου Τζωρτζάτου Ανεμογεννήτριες και η στάση της Δημοτικής Αρχής



Αγαπητοί συμπολίτες επιθυμώ με την συγκεκριμένη επιστολή-διαμαρτυρία να σας γνωστοποιήσω ένα φλέγον θέμα το όποιο εδώ και πολλά χρόνια απασχολεί την κοινότητα μας και ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχουμε πάρει πειστικές απαντήσεις.

Με αφορμή την τελευταία συνάντηση μας στο γραφείο του δημάρχου μαζί με συγχωριανούς μου για άλλη μια φορά όταν του τέθηκε το ερώτημα τι γίνεται με τα ανταποδοτικά τέλη των ανεμογεννητριών πήραμε ξανά την αρνητική του απάντηση.

Έδειξε πως είτε δεν γνωρίζει πως υπάρχει αυτό το τέλος, είτε αν το γνωρίζει πως δεν έχει καμία υποχρέωση ο δήμος να το αποδίδει κατά 80% στις περιοχές που λειτουργούν.

Ψάχνοντας και βρίσκοντας τους νόμους που αφορούν τα ανταποδοτικά τέλη ανακάλυψα τον απόλυτο εμπαιγμό και κοροϊδία της παρούσας δημοτικής αρχής και προσωπικά του Δημάρχου όλο αυτό το χρονικό διάστημα.

Πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω πως η δημοτική αρχή δεν γνωρίζει το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο είναι συγκεκριμένο και σαφέστατο με το πως πρέπει να εισπράττει και να διανέμει τα έσοδα από τις ανεμογεννήτριες που αντιστοιχούν ανάλογα με την γεωγραφική περιφέρεια της κάθε κοινότητας όπου λειτουργούν.

Ο νόμος που για την δημοτική αρχή είναι άγνωστος, και καθορίζει τα περί του τέλους των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Α.Π.Ε.) είναι ο 3468/2006 άρθρο 25. Ας τον μελετήσει λοιπόν και ας τον εφαρμόσει.

Αν και απ'ότι φαίνεται η δημοτική αρχή ξέρει να εισπράττει από τις εταιρίες (360.383,24 ευρώ εισπράχθηκαν το 2014 όπως αναφέρθηκε στο δημοτικό συμβούλιο), αλλά δεν ξέρει πως διατίθενται.

Εγώ ζητώ αυτά τα οποία μας ανήκουν, ούτε λιγότερα ούτε περισσότερα.

Ο δε ισχυρισμός από τη δημοτική αρχή ότι και με το παραπάνω έχουν δοθεί λεφτά στα Διλινάτα από αυτά που τους αναλογούν από το τέλος που έχει εισπράξει, είναι απροκάλυπτη ομολογία ότι παρανομεί.

Ας ασκηθεί πρώτα, όπως προβλέπεται στη νομοθεσία, από την αποκεντρωμένη διοίκηση έλεγχος νομιμότητας για την αξιοποίηση από τον Δήμο Κεφαλονιάς των ποσών που προέρχονται από το ειδικό τέλος από τις Α.Π.Ε. και θα δούμε ποιος παρανομεί και ποιος ζητάει παράλογα πράγματα.

Να είναι σίγουροι στη δημοτική αρχή ότι θα κάνω οτιδήποτε νόμιμο χρειαστεί για να ρθουν στο χωριό μας τα έσοδα που δικαιούται από το νόμο για τις Α.Π.Ε. η τοπική μας κοινότητα των Διλινάτων.

Όσο για την απαράδεχτη από κάθε άποψη αντιμετώπιση την οποία είχα κατά την παρουσία μου ως τοπικός σύμβουλος Διλινάτων στο δημοτικό συμβούλιο και την αχαριστία την οποία μου απέδωσαν τόσο ο κ. Δήμαρχος όσο και ο Αντιδήμαρχος κ. Ματιάτος για τα έργα τα οποία έχουν γίνει από την δημοτική αρχή στα Διλινάτα τους προκαλώ και παρακαλώ να μας τα αναφέρουν έτσι ώστε να τα αντιληφθώ εγώ και οι συγχωριανοί μου.

Στα 5 χρόνια που είμαι τοπικός σύμβουλος ουδέποτε υπήρξε απόφαση που να μην είναι ομόφωνη κ. Λυκούδη Αντιδήμαρχε της δημοτικής ενότητας Αργοστολίου που δεν σας έχουμε δει ποτέ στα Διλινάτα. Άρα για ποια αντιπολίτευση μιλάτε; Αυτό νομίζω ότι αποδεικνύεται μέσα από τα πρακτικά της Κοινότητας αλλά και από την συνέντευξη την οποία έδωσα στην εκπομπή του κ. Αλοΐζου.

Κατά την παρουσία μου και τοποθέτηση μου στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο προφανώς προκάλεσα την δυσαρέσκεια της δημοτικής αρχής, ότι αποκάλυψα ένα μεγάλο θέμα το οποίο δεν αφορά μόνο τα Διλινάτα αλλά και τις κοινότητες Διβαράτων, Μακρυώτικων, Αγκώνα, Νυφίου, Θηνιάς και Κουρουκλάτων.

Το πρόβλημα αν παρανομεί ή όχι η δημοτική αρχή είναι δικό της και όχι δικό μας.

Επιτέλους ας πάρει θέση το δημοτικό συμβούλιο σχετικά με το ρόλο και λειτουργία που θέλει να έχουν τα τοπικά συμβούλια και οι εκπρόσωποι των κοινοτήτων και να σταματήσει ο διακοσμητικός ρόλος που τους έχει επιβάλλει με τον τρόπο της η δημοτική αρχή.

Καλώ το υπόλοιπο τοπικό συμβούλιο, τους συγχωριανούς μου και τους κοινωνικούς φορείς του χωρίου μου να διεκδικήσουμε όλοι μαζί αυτά που μας ανήκουν.

Σας πληροφορώ κύριοι της δημοτικής αρχής αλλά και τους Διλινάδες συγχωριανούς μου, ότι όπως κρίνω εγώ ότι πρέπει να παρευρεθώ και να ζητήσω το λόγο για θέματα που αφορούν την κοινότητα μου σε οποιοδήποτε δημοτικό συμβούλιο το έκανα κατά το παρελθόν και θα το ξανακάνω εάν χρειαστεί. Αυτό νομίζω ότι ορίζει η δημοκρατία μας. Εκλέχθηκα για να υπερασπίζομαι τα συμφέροντα των Διλινάτων και αυτό θα συνεχίσω να κάνω έστω και αν κάποιους στενοχωρώ.

Εις το επανιδείν !!!
Με εκτίμηση ο τοπικός σύμβουλος Διλινάτων Τζωρτζάτος Αναστάσιος με τον συνδυασμό Ενωμένη Τετράπολη.

Διλινάτα 14/10/2015

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ