
Στις σημερινές εκδηλώσεις υπέρ του Πολιούχου μας Αγίου Γερασίμου στα Ομαλά βρέθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Αλέξανδρος Παρίσης. Το “παρών” έδωσαν ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης, Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργό Τέρενς Κουίκ, ο Περιφερειάρχης Θόδωρος Γαλιατσάτος, ο Αντιπεριφερειάρχης Παναγής Δρακουλόγκωνας, δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι καθώς και πλήθος πιστών ντόπιων και επισκεπτών













