
Αποτελεί το κυριότερο κομμάτι στον διήμερο εορτασμό του Αγίου Γερασίμου, άσχετα αν κανένας δεν το παραδέχεται επισήμως. Ο καφές και το γλυκό μετά τη Λιτανεία στο Ηγουμενείο και το τραπέζι μετά είναι όλα τα λεφτά.
Μπορεί οι στιγμές φέτος να ήταν ιδιαίτερα φορτισμένες, αφού είχε προηγηθεί το Τρισάγιο στον Μακαριστό Γεράσιμο, ωστόσο τα πηγαδάκια, πολιτικά, εκκλησιαστικά ή και ανακατεμένα δεν έλειψαν κυρίως στο Ηγουμενείο, όπου ο καθένας μπορούσε να μιλήσει με τον οποιονδήποτε. Την παράσταση μάλλον έκλεψε ο Υπουργός παρά τω Πρωθυπουργό, Τέρενς Κουίκ, ο οποίος για ακόμη μια φορά δήλωσε ότι το επώνυμό του είναι λάθος και θα έπρεπε να λέγεται… Κουικάτος. Είναι γνωστό ότι ο κ. Κουίκ είναι από τα Φαρακλάτα από την πλευρά της μάνας του και ο Άγγελος Κωνσταντάκης έτρεξε να τον ενημερώσει για τα τεκταινόμενα στο χωριό τους. Ιδιαίτερη συνομιλία και μάλιστα για πολύ ώρα είχε με τον Επίσκοπο Θερμοπυλών κ.κ. Ιωάννη, αφού γνωρίζονται πάρα πολλά χρόνια. Ο Δήμαρχος, Αλέξανδρος Παρίσης, προτίμησε να τα πει με τον Μητροπολίτη Ελασσόνας κ.κ. Χαρίτωνα, αφήνοντας τον προσκεκλημένο του Δήμαρχο Ζακύνθου, Παύλο Κολκοτσά στα χέρια του Διοικητή του Νοσοκομείο, Πάνου Ζαφειρόπουλου. Ο Περιφερειάρχης, Θόδωρος Γαλιατσάτος, τα… βρήκε με τον πρόεδρο της ΝΟΔΕ, Βαγγέλη Λουκέρη. Μετά το… κουτσομπολιό και τον καφέ με τα γλυκίσματα οι επίσημοι πέρασαν στην τραπεζαρία, όπου η Μονή του Αγίου Γερασίμου έκανε το τραπέζι σε όλους τους επίσημους και όσους βοήθησαν για να τελεστεί και φέτος με επιτυχία η εορτή του Αγίου.
Ρεπορτάζ Ξενοφώντας Ευαγγελάτος























