Η ένωση μας συγχαίρει τον νεοεκλεγέντα, εκ της Ιεράς Συνόδου
Ελλάδος , Σεβασμιότατο της Μητρόπολης Κεφαλληνίας κ. Δημήτριο Αργυρό .
Εύχεται επίσης , καλή δύναμη στο θεϊκό του έργο, καθόσον η πνευματική πορεία του ανθρώπου προς το Θεό στην σημερινή δύσκολη εποχή μας, είναι μια δύσκολη εργασία και χρειάζεται πνευματικούς πρωτεργάτες με δύναμη .
Αργοστόλι 10/10/2015
Ο πρόεδρος ο Γραμματέας
ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ Κων/νος ΠΑΣΧΑΚΗΣ Δημήτριος

Εύχεται επίσης , καλή δύναμη στο θεϊκό του έργο, καθόσον η πνευματική πορεία του ανθρώπου προς το Θεό στην σημερινή δύσκολη εποχή μας, είναι μια δύσκολη εργασία και χρειάζεται πνευματικούς πρωτεργάτες με δύναμη .
Αργοστόλι 10/10/2015
Ο πρόεδρος ο Γραμματέας
ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ Κων/νος ΠΑΣΧΑΚΗΣ Δημήτριος