ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΑΙΤ

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΛΙΚΗΣ ΣΤΟ “ΚΟΥΝΟΥΠΑΚΙ”



Έχω μάθει στη ζωή μου να μην ασχολούμαι με έντομα των οποίων ο φυσικός τους χώρος είναι τα λασπόνερα και οι βάλτοι.
Όμως είμαι υποχρεωμένος μια και το όνομα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ έχει καταγραφεί στην ιστορία με χρυσά γράμματα να δώσω τις παρακάτω απαντήσεις:
Ο συντάκτης του άρθρου “το κουνούπι” (λασπόνερα και βούρκος) θορυβείται πραγματικά γιατί ξέρει ότι στην Παλική δεν έχει κανένα έρεισμα στην κοινωνία.
Δεν φταίω εγώ που η κοινωνία με έχει αγκαλιάσει και μου συμπαραστέκεται στον καθημερινό μου αγώνα.
Όσον αφορά στα έργα στο Ληξούρι, το στοίχημα το κερδίζουμε και ο κόσμος το βλέπει π.χ. Θουκιδύδη Βαλεντή, Ενυδρείο, Παραλιακός Ληξουρίου, Ασφαλτόστρωση Παλικής, Λιμάνι, Αγροτική Οδοποιία, καθημερινότητα.
Δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω αν ο Θεόφιλος στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο ήταν στη Λάρισα ή όπου αλλού. Οι υπόλοιποι της παράταξής του που ήταν; Α…ξέχασα και στα δημοτικά συμβούλια μόνος του είναι, με τον Διονύση Αραβαντινό. Οι υπόλοιποι που είναι; Μήπως έχει αρχίσει να ξηλώνεται το πουλόβερ Θεόφιλε;
Και το τελευταίο…Βεβαίως βάλλομαι από το site του Θεόφιλου Μιχαλάτου γιατί είμαι ανοικτό άτομο στην κοινωνία και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά, καθώς τα περισσότερα στελέχη του στην Παλική αναγνωρίζουν τις προσπάθειές μου και η στήριξή τους είναι αμέριστη στο πρόσωπό μου.

“Καθείς με τα όπλα του”… Από το “Άξιον εστί”…

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΟΣΧΟΝΑΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΛΙΚΗΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ